توصیه های پزشکی کاشت مو و سوالات در مورد بانک موی افراد دیگر

توصیه های پزشکی کاشت مو

ولی از نظر سطح کیفیت موی های بدن با سر، پایین بوده و بیشتر دچار ریزش مو می شوند. به همین خاطر متخصص از نواحی بدن بانک موی زیادی برای پیوند گرافت ها استفاده می کند. چون اگربعد از عمل دچار ریزش مو شده اید. تراکم مو حفظ و موهای طبیعی از بین نرود. همچنین باید توجه داشته باشید که میزان موفقیت کاشت مو طبیعی با موهای سر بیشتر از کاشت طبیعی مو با موهای بدن خواهد بود. علت ان این است که موهای بدن مانند موهای سر منحصر به فرد نیستند. به همین خاطر توصیه های پزشکی کاشت مو را باید جدی بگیرید.

به طور متال اگر برای پیوند مو از نواحی بدن فقط 200 تار مو استفاده کنید. تنها فقط برای رشد 100 تار مو باقی می ماند. ولی اگر این پیوند با بانک موی سر انجام شود. همه این تعداد موهای کاشتی رشد می کند. و به نتایج دلخواه خود می رسید. یکی از نگرانی افراد وجود زخم ها در اطراف بانک موی پیوند شده است. جای نگرانی نیست چون این زخم ها بعد از یک هفته برطرف می شوند.

کاندید مناسب برای انجام کاشت مو از موهای بدن

کاشت موی طبیعی یکی از عمل های زیبایی به شمار می آید. برای انجام ان فرد باید تحت درمان قرار بگیرد.

توصیه های پزشکی کاشت مو

توصیه های پزشکی کاشت مو در مورد سن مناسب مراجعه کننده

برای کاشت تا جایی ممکن سن مشخصی برای پیوند مو وجود ندارد ولی پزشکان توصیه می کنند حتما بعد از 25 سالگی پیوند مو انجام دهید. بعد از مدتی پزشک می تواند محل مورد نظر را تشخیص دهد و بعد می توانید کاشت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : کاشت مو با بانک موی دیگران قابل انجام است؟

مقدار تراکم کم موهای سر

کاشت مو دارای دو مرحله است:

  • استخراج قوی‌ترین و بیشترین فولیکول‌ها برای رشد مجدد
  • کاشت آن‌ها در محل مناسب

در صورت نداشتن فولیکول های مناسب برای کاشت پزشک از نواحی مختلف بدن برای انتقال بانک مو استفاده می کند.

توصیه های پزشکی کاشت مو در مورد سلامتی عمومی بدن متقاضی

باید فرد از سلامتی جسمانی زیادی برخوردار باشد چرا که در اثر هر گونه عوارض بعد از عمل پیوند مو بدن توانایی مقابله با ان را داشته باشد.

آماده سازی های اولیه برای اقدامات عمل کاشت مو از موهای بدن

فرد برای هر گونه تغییراتی بعد از عمل باید امادگی لازم را داشته باشد. برخی افراد از پزشک بعد از تمام شدن درمان انتظاراتی دارند. یا از پزشک ناراضی هستند. در حالی که پزشک کار خود را به درستی انجام داده است.

توصیه های پزشکی در مورد کاشت مو با بانک موی دیگران

بعد از عمل معمولا دارای عوارض زیادی است که حتما باید توصیه های پزشک را جدی بگیرید تا عوارض فولیکول های مو به حداقل برسد. تا شخص بعد از عمل پیوند مو هیچ مشکلی نداشته باشد. از انجایی که بعد از عمل کاشت دچار عفونت و ریزش مو می شود. مگر این که دوقلو باشید ژن های انها یکسان باشد می توانید عمل کاشت مو از فردی به فرد دیگر را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : کاشت مو با بانک موی دیگران قابل انجام است؟

تراشیدن موی سر خانم ها برای کاشت مو

بله ممکن است این شرایط هنگامی رخ دهد که بانک موی مناسبی در قسمتی که پیوند مو انجام می شود و پزشک بعد از انجام ازمایشات لازم این روش ها را توصیه می کند. اما توجه کنید حتما باید پیوند مغز و استخوان صورت بگیرد یا این افراد دوقلو همسان باشند.

آیا کاشت مو از بانک موی افراد عوارضی به همراه دارد؟

بله هر عوارضی احتمالا بعد از عمل زیبایی رخ می دهد نباید از بروز ان بی اهمیت باشید. عوارض های احتمالی دوقلوی همسان عبارتند از: ریزش مو، خارش، عفونت و…

در صورت پیدا نکردن بانک مو، امکان پیوند بدون بانک مو امکان پذیر است؟

بله این کار با روشی به نام HRT که جلوه طبیعی دارد بدون داشتن بانک مو انجام می شود.

چه نواحی برای اهدای بانک مو مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

به طور کلی پیوند مو از پشت گردن برای پیوند فولیکول مو برداشته یا اگر این قسمت ضعیف باشند می توانند از نواحی بدن مانند سینه برداشت و به قسمت طاسی پیوند داده می شود

چه افرادی برای کاشت مو از بانک موی دیگران مناسب هستند؟

افرادی که از بانک مو و شرایط جسمانی خوبی برای عمل پبوند، مو نداشته باشند می توانند از روش های که در بالا اشاره شده  یا از یانک موی دیگران بهره ببرند.

‫0/5 ‫(0 نظر)