قیمت کاشت ابرو

هزینه و قیمت کاشت ابرو
هزینه و قیمت کاشت ابرو

قیمت و هزینه کاشت ابرو در کلینیک ستاره ساعی با ضمانت نامه کتبی است

قیمت کاشت ابرو شامل ازمایش قبل از کاشت و مواد مصرفی اتاق عمل می‌باشد.

شما بدون نگرانی از تهیه مواد و داروهای مورد نیاز حین عمل می‌توانید برای عمل کاشت ابرو اقدام کنید. ازمایش‌ها یک ساعت قبل از عمل در کلینیک گرفته خواهد شد. نیازی به رفت و امد ازمایشگاه نیست.

قیمت کاشت ابرو در سال ۱۴۰3 با متدد ویژه ستاره ساعی 14 میلیون ( چهارده میلیون تومان ) تومان میباشد.

بعد از عمل می‌توانید نتیجه ازمایش و فاکتور انرا از پذیرش دریافت کنید. دوستان مشاوره کلینیک ستاره ساعی خانم محرمی ،مونجزی و قاسمی خواهند بود. که راهنمای شما در دوره یک ساله بعد از کاشت و قبل از ان در کنار شما عزیزان هستند.

مشاوره ها و مراقبت های بعد از عمل در صفحه مراقبت های بعد از عمل کاشت ابرو بصورت مفصل قرار گرفته است

ما به شما اطمینان میدیم که بهترین کاشت ابرو در ایران را ارائه و با ۱۴ سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان هستیم

روزهای کاری از ساعت 12 تا 17 برای مشاوره حضوری حتما بفرمایید با خانم محرمی مشاوره دارید

جهت دایرکت در اینستاگرام کلیک کنید

عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو یک نوع عمل زیبایی است. حتما باید پزشک متخصص و با مهارت کافی این عمل را انجام دهد. پس تجربه و تخصص یک پزشک در قیمت کاشت ابرو موثر می باشد چون پزشک بر اساس زاویه کاشت ابرو و خواب ابرو این عمل را انجام می دهد. تا ابرو به صورت طبیعی خود را نشان دهد. به همین دلیل باید پزشک با تجربه و متخصص که در این زمینه مهارت کافی داشته باشد این عمل را انجام دهد.

مورد دیگری که در هزینه ها موثر است کلینیک مورد نظر می باشد عواملی چون مکان کلینیک، دسترسی آسان و استفاده از بهترین و تخصصی ترین دستگاه های پزشکی و پیشرفته هم تاثیر بسیار زیادی در هزینه ها دارد استفاده از این دستگاه ها و تجهیزات در کلینیک ها باعث می شود که هزینه ها افزایش پیدا کند.

البته افراد حرفه ای که تیم همکار می باشند و دستیار پزشک هم هستند از این قائده مستثنی نیستند و هزینه دریافت می کنند. پس کادر پزشکی هم از عوامل تاثیر گذار در قیمت کاشت ابرو می باشند

‫5/5 ‫(1 نظر)