۷۵۲۶ ۵۱۵ ۹۱۲ ۹۸+​

حتما قبل از مراجعه حضوری با شماره بالا تماس بگیرید

آدرس کلینیک

جردن – ابتدای دستگردی غربی – کلینیک ستاره ساعی

تقویت ابرو و پرپشت کردن ابرو ها با روغن‌های گیاهی

تقویت ابرو با روغن های گیاهی

از آنجایی که ابروها در زیبایی صورت بی تاثیر نیست و فرم ابروها نیز به چشم ها شکل می دهد بنابر این کم پشت یا خالی بودن ابروها می تواند مشکل ساز شود. برای این منظور شما باید از بهترین روغن گیاهی برای تقویت ابرو استفاده کنید

ابروها باعث زیبایی صورت و یکی از اعضای بسیار مهم در صورت هستند. بنابر این در نگهداری و مراقبت از آنها بسیار باید دقت کرد و تا می توانید از ریزش و کم شدن ابروها جلوگیری کنید.

دلیل ابروها کم پشت

  • کندن ابروها
  • افزایش سن
  • کمبود برخی از ویتامین ها و پروتئین‌ها
  • مشکلات تیروئیدی
  • ریزش ابرو بخاطر آلوپسی
  • اختلال هانسن
  • اگزما (درماتیت آتوپیک)
  • شیمی درمانی
  • بیهوشی عمومی و جراحی
  • بارداری و زایمان
  • استرس بیش از حد
  • عوارض جانبی دارو
  • زائده ی پوست

مزایای استفاده از بهترین روغن های گیاهی

روغن گیاهی اثر زیادی بر روی ابرو و مو ها دارند. استفاده از این روغن ها خواهد توانست به کم پشتی ابرو و ریزش آن کمک کند. حتی برای درمان ریزش موی سر هم موثر است. ولی اگر از این روغن ها نتیجه نگرفتید کاشت ابرو برای پر پشت شدن و جلوگیری از ریزش ابرو مناسب است. البته کاشت ابرو روش های مختلفی دارد که روش Fut و Fue از بهترین روش های کاشت ابرو هستند اکنون به بررسی بهترین روغن گیاهی برای تقویت ابرو می پردازیم.

بهترین تقویت کننده ابرو گیاهی

از گیاه و عصاره های آن هم میتوان جهت پر پشت کردن ابروها کمک گرفت که دو نمونه آن :

روغن ریشه زنی:

روغن ریشه زنی یا روغن کاستور، یک روغن گیاهی است که از بذرهای گیاه ریشه زنی استخراج می شود. این روغن معروف به خاصیت تقویت کننده موها و ابروها است. با استفاده روزانه و مداوم از روغن ریشه زنی، می توانید به رشد و پرپشت کردن ابرو کمک کنید.

عصاره آلوئه ورا:

آلوئه ورا یک گیاه معجزه آسا است که به خاطر خواص آنتی باکتریال، ضد التهابی و تغذیه کننده اش شناخته شده است. می توانید عصاره آلوئه ورا را به صورت مستقیم روی ابروها خریده و ماساژ دهید یا از محصولات حاوی آلوئه ورا برای مراقبت ابروها استفاده کنید.

تقویت ابرو و پرپشت کردن ابرو ها با روغن‌ گیاهی

تقویت ابرو با روغن گیاهی آووکادو

یکی از روغن های پرطرفدار است. بیشتر کسانی که ناراحتی پوستی دارند و به به آب رسانی موها کمک و راحتی جذب مو و ابرو می شود. خاصیت فوق العاده ای دارد. شما چند قطره از این روغن را روی ابروهای خود بمالید و بعد از چند ساعت آن را بشویید.

تقویت ابرو با روغن گیاهی کرچک

این روغن از دانه های گیاه کرچک و دارای خواص زیاد و استفاده صحیح از آن باعث تقویت رشد مو و ابرو خواهد شد. منبع اسیدهای چرب امگا ۳  که گردش خون را در ریشه مو انجام می دهد. دارای ویتامین E است و منافذ پوست را تمیز و ابرو و مو های شما را پر پشت و ضخیم خواهد کرد. سرشار از ماده ای به نام اسید رسینولیک که برای جلوگیری از ریزش مو موثر است. از بهترین روغن گیاهی برای تقویت ابرو است و طرز استفاده از آن به این صورت، که چند قطره روغن کرچک را بر روی ابرو بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را پاک کنید و بشورید.

تقویت ابرو با روغن گیاهی نارگیل

روغن نارگیل برای رشد مو و تقویت ابرو بسیار موثر و باعث قوی شدن فولیکول مو می شود. دارای اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است. خواص ضد میکروب دارد. مواد مغذی را به ابرو و مو می رساند و نحوه استفاده از آن به این صورت است که یک پنبه را با روغن نارگیل آغشته و روی ابروها بمالید و یک شب باید روی ابرو بماند و صبح آن را بشویید.

تقویت ابرو با روغن کنجد

این روغن خواص مهمی برای سلامتی بدن به خصوص قلب دارد. حاوی ویتامین ها و پروتئین ها و مواد معدنی شامل ویتامین E و ویتامین B که باعث تغذیه مو و تقویت ابرو است و نحوه استفاده از آن به این صورت که روغن را روی ابرو بمالید و ماساژ دهید و یک شب روی ابرو بماند و بعد بشویید.

تقویت ابرو با روغن زیتون

این روغن گیاهی برای تقویت ابرو بسیار کاربرد دارد. اکثر محصولات بهداشتی و شامپوها از این روغن استفاده و دارای ویتامین های E و k که برای محافظت از فولیکول مو مفید هستند. باعث افزایش رطوبت مو و ابرو می شوند. روغن زیتون هم برای تقویت ابرو بسیار مفید است. در مواد غذایی هم بسیار کاربرد دارد.  روزانه چند قطره از این روغن را به ابرو خود بمالید و بعد از چند دقیقه آنها را بشویید.

روغن گیاهی هسته انگور

این روغن بدون کلسترول ولی میزان اسیدهای چرب آن بسیار بالا است. خاصیت آنتی اکسیدان دارد. دارای ویتامین E و C که اثری فوق العاده بر روی رشد پیاز مو و ابرو دارد. این روغن باعث پر پشت و ضخیم تر شدن ابرو و مو خواهد شد. کمی از این روغن هسته انگور را بر روی ابرو خود بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید و تاثیر آن را بعد از مدتی خواهید دید.

سخن پایانی

امروزه برای داشتن ابرو زیبا و مناسب استفاده از بهترین روغن های گیاهی برای تقویت ابرو و مو پیشنهاد میشود. تا ابروهای پر پشت و خوبی داشته باشید. وش‌های دیگر برای تقویت ابرو، استفاده از سرم‌ها و محصولات مخصوص تقویت ابرو است. در بازار محصولات مختلفی برای تقویت ابرو مژه وجود دارد که استفاده‌ی مداوم آن‌ها می‌تواند باعث رشد ابرو شود. که شامل :

‫0/5 ‫(0 نظر)

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *