ترمیم موهای کم پشت با روش های مختلف

ترمیم موهای کم پشت

داشتن موهای زیبا و پر پشت ارزوی هر کسی است. اما بعضی افراد بخاطر دلایلی مانند ژنتیک، سبک زندگی غلط، بیماری خاص و … دچار این مشکل می شوند. با وجود پیوند مو می توانید طاسی و ریزش مو را درمان کنید و با توجه به شرایط جسمانی می توانید روش های مناسب خود را انتخاب کنید تا به ظاهر زیباو دلخواه خود دست یابید. ولی ترمیم موهای کم پشت دوباره عمل پیوند مو در کلینیک زیر نظر پزشکان انجام می شود. برای انجام این عمل توانید به کلینیک ستاره ساعی مراجعه کتید تا با تکنولوژی‌های مدرن روش های مناسبی برای کم پشتی شما به کار ببرند.

پزشک و مراقبت های قبل از عمل تأثیر زیادی بر روی نتایج و عوارض ان دارد. اگر شما هم می خواهید برای کاشت مو اقدام کنید به شما توصیه می شود اول در خواندن این مطلب با ما در ارتباط باشید تا با روش های مختلف برای درمان واطلاعات زیادی از عمل پیوند مو به دست اورید بعد برای عمل ان اقدام کنید.

آیا ترمیم موهای کم پشت امکان پذیر است؟

داشتن موهای بلند و پرپشت ارزوی همه افراد است. ولی امروزه بخاطر تکنولوژی های مدرن  و روز دنیا داشتن موهای پرپشت یک نعمت بزرگ است به همین خاطر این عمل کاشت مورد توجه و پر طرفدار ترین روش در بین افرادی شده است که دچار این مشکل شده اند. در کل کاشت مو راهکاری برای درمان این مشکلات و موثر است. روش های مختلف کاشت هر سال در حال تغییر است یعنی روش های که امسال بدست اورده با روش های قبل از ان فرق دارد. هرکس توان این عمل را ندارد چون هزینه زیادی باید صرف ان کرد.

اما امروزه روش های زیادی وجود دارد و افراد در هر سطحی توانسته اند عمل ایمپلنت مو انجام دهند. ریزش مو معمولا در دوران جوانی برای افراد نگران کننده به حساب می اید. اما از دست دادن مو، دیگر یک عارضه دائمی به شمار نمی‌رود چون توسط ترمیم مو می توانید نگرانی ها را برطرف کنید و به موی پر پشت و زیبا دست یابید.

آیا کاشت مو صرفا مختص افراد طاس و کچل است؟

برای فردی که از ویژگی های عالی برخوردار است برای کاشت یک امتیاز خوب محسوب می شود. افرادی که دچار طاسی یا کم پشتی شده اند نمی توانند با اعتماد به نفس بالا وارد جامعه شوند. برخی افراد بر این باورند که پیوند مو فقط برای افرادی که از طاسی یا کم پشتی رنج می برند مناسب است. اما افراد زیادی متوجه نمی شوند که ترمیم مو با روش های گوناگون امکان پذیر است. این نوع عمل برای افرادی که کم پشت هستند نسبت به افرادی که کاملا طاس یا کچل اند راحت تر انجام می شود ولی در کل کم پشتی نتایج خوبی نسبت به طاسی دارد. برای انجام ان باید با یک متخصص خوب برای عمل مشورت کنید. اگر  مراقبت های بعد از عمل ایمپلنت مو را جدی بگیرید نتایج مثبتی حاصل می شود.

ترمیم موهای کم پشت

فواید و استفاده های کاشت مو برای افرادی با موهای کم پشت

انجام عمل پیوند مو برای افرادی که از  طاسی یا کم پشتی رنج می برند دارای مزیت های زیادی هستند که این نکات بر روی  مشکلات و رفع کم پشتی مو مناسب است. که عبارتنداز :

  • یکی از معایب عمل پیوند مو خلاص شدن فرد از کم پشتی و طاسی است که به انها موهای زیبا و پرپشت هدیه می دهد. برای رشد کردن موهای تازه کاشته شده هیچ تفاوتی با موهای طبیعی خود ندارد چون برای اطرافیان قابل تشخیص نیست.
  • برای افرادی که از کم پشتی رنج می برند برای پر پشت کردن موها کاشت بسیار مقدور به صرفه نسبت به سایر روش های دیگر است. برای پرپشت شدن امروزه داروهای زیادی چه شیمیایی چه گیاهی در بازار عرضه می شود ولی هیج کدام نتایج ماندگاری ندارند. البته شاید در کوتاه مدت برروی ظاهر فرد نتایج مثبتی داشته باشند ولی برای درمان قطعی این مشکل نباید ان را به عنوان یک درمان دانست. افراد برای درمان کم پشتی طولانی مدت می توانند به سراغ راهکار های دائمی بروند که ما به شما پیوند مو را پیشنهاد می کنیم که یک رهکار مورد اطمینان برای موهای شما هستند.
  • افرادی که دچار این مشکلات شده اند برای روحیه بیشتر خود می توانند پیوند مو انجام دهند که باعث زیاتر شدن اعتماد به نفس انها می شود و با کاشت می تواند به تمسخر های افرلد پایان دهد.
  • بعد از عمل موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی به روند رشد خود ادامه می دهد و به مراقبت زیادی نیاز ندارد یا ممکن است تا مدتی فرد هم از یاد ببرد که پیوند مو انجام داده است. یکی از ویژگی کاشت مو که باید فکر کنید شما هیچ وقت دچار کم پشتی موها نشده اید این کار به پیوندمو کمک زیادی می کند.

ترمیم موهای کم پشت با استفاده از کاشت مو چگونه انجام می شود؟

امروزه با توجه به تکنولوژی‌های مدرن روش های زیادی برای کاشت وجود دارد. تعداد زیادی از روش ها در دنیا  ابداع شده که باید توسط پزشکان سر شماری انجام شود. برای کاشت معمولا از دو روش استفاده می کنند که عبارتنداز :

  • ترمیم مو با روش FIT
  • ترمیم مو با روش FUT

ترمیم موهای کم پشت با روشFIT

قبل از شروع عمل متخصصان از داروی بی حسی برای قسمت مورد نظر استفاده‌ می کنند و با استفاده از استریل کردن ان فولیکول های مو را با دقت زیاد برداشت می کند و ان را به محل مورد نظر پیوند داده می شود. جای نگرانی نیست پزشک همه ی روش های فوق را برای ترمیم مو انجام می دهد. قبل از شروع پزشک روش ها و شرایط انتخاب ان را برای افراد توضیح می دهد. این عوامل ها بستگی به کیفیت و شرایط پوست سر دارد. ممکن است دو نفر از ان با هم وارد مطب شوند ولی دو روش متفاوت برای ترمیم انتخاب شود جای نگرانی ندارد این انتخاب بستگی به الگوی موهای فرد دارد.

ترمیم موهای کم پشت با روش FUT

پزشک اول قسمت اهدا کننده را با داروی بی حس می کند و بعد از استریل کردن ان با استفاده از تیغ جراحی یک قطعه نوار باریک به طول چند سانتیمتر را از ناحیه بانک مو برداشت خواهد کرد و ان را به چند قطعه کوچک تقسیم می شود بعد ان را به محل مورد نظر پیوند داده می شود. برای کاشت فولیکول ها حتما باید سوراخ های ریزی ایجاد شود تا به راحتی پیوند ان را انجام دهید و در همان قسمت پاسمان صورت می گیرد.

آیا ترمیم مو مناسب ترین راه برای افراد دارای موهای کم پشت است؟

برخی افراد از کم پشتی رنج می برند و برای مخفی کردن ان از روش های مانند کلاه گیس اکستنشن موهای مصنوعی استفاده می کنند. دسترسی به این روش کاملا برای افراد راحت تر و زمان بر نیست. ولی در کل این وسیله ها جای موهای طبیعی را برای این نوع افراد نمی گیرند. در اخر کاشت مو برای این نوع افراد مناسب است. افرادی که از این وسیله ها برای برطرف کردن این مشکل بهره می برند دچار دردسرهای می شوند یا اطرافیان متوجه کلاه گیس ان می شوند.

اما پیوند مو یک را هکار مطمعن و زیبا برای این افراد است  این راه برای افراد زمان بر و پر هزینه می باشد اما نتایج ان بعد از ایمپلنت مو بسیار تأثیر گذار است در نتیجه ارزش هزینه کردن دارد. همه افراد برای بهتر شدن ضعف های خود هیچی اقدامی نمی کنند اما برخی از افراد برای جذاب تر شدن قدمی بر می دارند. برای خلاص شدن از این مشکل کاشت مو گزینه مناسبی است. شاید برخی افراد این کار را فقط برای اطرافیان انجام می دهند ولی بهتر از کسانی هستند که به خود اهمیت نمی دهند. برای داشتن موهای پر پشت می توانید قدمی برای ان بردارید.

ترمیم موهای کم پشت

در چه شرایطی می توان از کاشت مو برای ترمیم موهای کم پشت استفاده کرد؟

برای درمان کم پشتی نیاز به مراحل دشوار در کلینیک نیست می توانید به راحتی نسبت به طاسی سر طی کنید. شاید عمل های زیبایی دردسر یا خطرات زیادی به همراه داشته باشد. ولی در مورد پیوند مو با خیال راحت انجام دهید چون بدون هیچ گونه خطری می توانید از ان بهره ببرید. قبل از عمل پیوند پزشک روش ها کاشت و شرایط جسمانی را بررسی می کند و با انها قبل از عمل مشورت می کند. باید حتما برای افرادی که کم پشت هستند قبل از عمل مشورتی با پزشک داشته باشند.

برای انجام دادن این عمل هر سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده است می توانید با پزشک در این باره صحبت کنید. شاید جزئیاتی برای گفتن داشته باشید.با توجه به علت ریزش مو می توانید برای ترمیم موها اقدام کنید. با توجه به دستورات پزشک باید تا دو هفته قبل و بعد از عمل از دخانیات و مصرف الکل ها خودداری کنید. در مورد هر گونه داروی که فرد مصرف می کند باید پزشک را در جریان بگذارد. در صورت نیاز باید ان را قطع کنید.

بهترین روش برای ترمیم موهای کم پشت

ایا می خواهید بهترین روش برای عمل پبوند مو برای درمان کم پشتی را بدانید؟ برای هر کاری باید با متخصص در این زمینه مشورت کنید. انها می دانند برای درمان و رفع ریزش مو چه روش ها و راهکارهای لازم است انجام دهید. بهترین و ماندگار ترین روش برای برطرف کردن کم پشتی، کاشت مو است. این روش ها می تواند ظاهر جذابتر با ماندگار ی طولانی به شما هدیه دهد. برای عمل ایمپلنت مو نیاز به یک پزشک با تجربه و کلینیک معتبر دارید.

پزشک قبل از عمل داروی بی حسی تزریق و اقدام به برداشتن فولیکول ها به صورت تک تک (FUE یا FIT) و یا نواری از پوست (روش FUT) از یک قسمت مشخص از پوست سر یا بدنتان می‌کند.  با فاصله زیاد موهای با کیفیت به محل مورد نظر انتقال داده می شود. معمولا با توجه به تحقیقات این روش ها بین 4 الی 8 ساعت به طول می انجامد. برای این که بفهمید این درمان برای شما جوابگو است یا خیر؟ باید با پزشک معالج خود مشورت کنید.

سایر روش‌های درمانی کلینیکی برای موهای کم پشت

میکرونیدلینگ سر

استفاده از این روش به روند رشد موها کمک زیادی می کند. بر طبق تحقیقات اگر این روش در کنار ریزش مو طبق دستور پزشک درمان شود. می تواند بر روی نتایج مثبت ان موثر باشد. برای بهره بردن از این روش بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید. چون انها می توانند تشخیص دهند. که ایا این روش برای شما بدون خطر است یا خیر.

لیزر درمانی با سطح پایین

این نوع درمان می تواند به بهتر شدن پوست سر و کمک به موارد زیر می کند که عبارتنداز :

  • ریزش مو با الگوی مردانه و الگوی زنانه
  • آلوپسی آره آتا
  • ریزش مو در اثر مصرف داروهایی مثل شیمی درمانی
  • بهبود و رشد مو پس از کاشت مو

پلاسمای غنی از پلاکت یا PRP

یکی از این متخصصان برای این روش مقداری از خون شما را می گیرند. در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می دهد. و با این کار پلاسما را جدا و پلاسما را به قسمت های که موجب طاسی یا ریزش مو شده اند انتقال داده می شود. طبق تحقیقات این روش 10 الی 30 دقیقه به طول می انجامد. برخی افراد این روش را برای درمان حدودآ یک بار در ماه به مدت 3 ماه انجام می‌دهند. جلسات بعدی درمان هر 3 تا 6 ماه یکبار انجام می‌شود.

مزوتراپی موی سر

این روش برای کمتر شدن ریزش مو استفاده می شود. براساس تحقیقات تأثیر این روش برای رشد موها حدود 60 درصد است. ولی استفاده از داروی ماینوکسیدیل یا فیناستراید حدود 12 درصد احتمال موفقیت وجود دارد. از انجایی که این دو ترکیب با هم شباهت دارد برای انجام ان را باهم استفاده کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)