۷۵۲۶ ۵۱۵ ۹۱۲ ۹۸+​

حتما قبل از مراجعه حضوری با شماره بالا تماس بگیرید

آدرس کلینیک

جردن – ابتدای دستگردی غربی – کلینیک ستاره ساعی

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارند

کاشت ابرو از پشت سر

یکی از سوالات در مورد کاشت ابرو این که برای کاشت ابرو از کجا مو برداشته می شود؟ موهای مورد استفاده برای کاشت ابرو معمولاً از پشت سر شما برداشته می شوند. این ناحیه به عنوان ناحیه اهدا کننده شناخته می شود. اما چرا پشت سر؟

  • موهای پشت سر در برابر ریزش مو مقاوم تر هستند، بنابراین احتمال رشد مجدد موهای کاشتی در ابرو بسیار زیاد است.
  • موهای پشت سر شباهت زیادی به موهای ابرو دارند.
  • ناحیه پشت سر دارای تراکم بالای فولیکول های مو است.
  • پس از انجام برش پشت سر برای کاشت ابرو، بهبود و بازیابی سریعتری نسبت به جاهای دیگر بدن دارد.

محل برداشت مو برای کاشت ابرو

موها غالبا از ناحیه پشت سر فرد برداشته می‌شوند، چون در این ناحیه موها ضخیم‌تر هستند و نسبت به سایر قسمت‌های سر ریزش کمتری دارند. در کاشت ابرو، پیوند مو از پشت گوش یا زیر گردن هم برداشته می‌شود.

نگرانی در مورد برداشت مو از پشت سر

یکی از روش های ایمن برداشت مو از پشت سر است که سرپایی است. با این حال، همانند هر عمل دیگر، کاشت ابرو ممکن است عوارضی مانند عفونت یا خونریزی داشته باشد. قبل از جراحی مشاور در مورد تمام خطرات احتمالی صحبت خواهد کرد و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

اهمیت بانک مو برای کاشت ابرو

یکی از فاکتورهای اصلی در عمل کاشت ابرو محل مناسب بری برداشت است. منبع مو درکاشت ابرو بسیار حائز اهمیت است، زیرا نتیجه و موفقیت عمل کاشت ابرو بسیار به این امر وابسته است. اما بهترین گزینه برای هر فرد بستگی به اندازه موهای او دارد. بانک مو برای کاشت ابرو باید قسمت کامل و سالم مو در نظر گرفته شود، یعنی جایی که تعداد فولیکول‌های از دست رفته آن قسمت نسبتا کم باشد.

بیشتر بخوانید : رشد ابرو و راهکارهایی برای افزایش موی ابرو

سوالات متداول 

  1. آیا کاشت ابرو با استفاده از موهای سایر قسمت‎‌‌های بدن بجز سر انجام می‌شود؟
    بله، کاشت ابرو را می‌توان با استفاده از موهای قسمت‌های مختلف بدن مانند ساق پا، بازو یا سینه انجام داد. با این حال، موهای سر در اولویت اول قرار دارند و این به علت شباهت در بافت و سرعت رشد با موهای ابرو دارند
  2. جدیدترین روش کاشت ابرو کدام است؟
    جدیدترین روش کاشت ابرو روش مستقیم  یا DHI است.
  3. دوران نقاهت کاشت ابرو چقدر است؟
    معمولا بین 3 تا 7 روز می‌باشد.
  4. آیا کاشت ابرو دردناک است؟
    کاشت ابرو با استفاده از بی حسی موضعی انجام و یک روش سرپایی است. بنابراین، درد حین عمل به حداقل می رسد. ممکن است بعد از عمل احساس درد خفیف یا ناراحتی داشته باشید، اما این درد با مصرف مسکن های تجویز شده به راحتی قابل کنترل است.
  5. برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟
  6. برای کاشت ابرو معمولاً از پشت سر و پشت گوش استخراج می شود. به این دلیل که موهای این ناحیه از نظر بافت و رنگ بیشتر شبیه موهای ابرو هستند.
  7. آیا کاشت ابرو دائمی است؟
    بله، کاشت ابرو یک روش دائمی است. موهای کاشته شده به طور طبیعی رشد می کنند و می ریزند، اما برخلاف موهای طبیعی که در اثر برخی از عوامل مانند ژنتیک یا بیماری از بین می روند، موهای کاشته شده در برابر ریزش مو مقاوم هستند و تا سالها باقی می مانند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *