رشد ابرو و راهکارهایی برای افزایش موی ابرو

رشد ابرو و راهکارهای آن - ستاره ساعی

افرادی که ابروهای کم پشت دارند خیلی مشتاق هستند که ابروهای پرپشت داشته باشند. بنابراین باید ابرو خود را تقویت کنند. چون ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت به خصوص چشم ها دارند. برای افزایش رشد ابرو راه های بسیاری وجود دارد که سریع ابروهای شما رشد طبیعی می کند.

تاثیر وازلین بر رشد ابرو

رشد ابرو با روغن وازلین

وازلین یک مرطوب کننده مفید برای حفاظت از پوست است.  خیلی سریع باعث رشد ابروها می شود. ابتدا با استفاده از یک اسفنج یا پنبه کمی از وازلین را روی ابرو خود بمالید و باید وازلین به موهای ابروی شما نفوذ کند. و آن را براق نماید این کار بسیار مهم است. باعث هیدراته شدن ابروها خواهد شد. قبل از خواب این عمل بسیار تاثیرگذار و باعث افزایش رشد ابرو می شود.

رشد سریع ابرو با روغن زیتون

رشد ابرو با روغن با زیتون

روغن زیتون دارای مواد مغذی مفید برای پوست و مو است.  چند قطره از روغن زیتون را روی ابرو خود بمالید و ماساژ دهید و قبل از خواب روغن زیتون را به مدت ۵ دقیقه روی ابروها ماساژ دهید .تا رشد ابروها را سریع تر و باعث افزایش رشد ابرو شود.

بیشتر بخوانید : پیوند ابرو و هدف از کاشت ابرو چیست؟

رشد ابرو با تخم شنبلیله

رشد ابرو با روغن با تخم شنبلیله

تخم شنبلیله هم باعث افزایش رشد ابرو خواهد شد. و مواد مغذی پروتئین و اسید نیکوتینیک و لیستین دارد. که باعث بازسازی فولیکول مو و رشد ابرو می شود. و روش استفاده آن این است که ۵ دقیقه تخم شنبلیله را خیس کنید و یک خمیر از آن تهیه کنید و با روغن نارگیل و روغن بادام مخلوط کنید و به وسیله یک برس به روی ابروها ماساژ دهید و به مدت یک شب روی ابروها بماند و روز بعد آن را بشورید.

روغن آووکادو

رشد ابرو با روغن آواکادو

یکی از روغن های بسیار مهم که باعث جلوگیری از نازک شدن موها و ابرو و به آبرسانی و رطوبت موهای ابرو کمک می کند و باعث مرطوب ماندن پوست می شود.

مزایای لیمو ترش بر افزایش رشد ابرو

رشد ابرو با لیمو ترش

لیموترش حاوی ویتامین c و b و اسید فولیک است. که باعث افزایش رشد ابرو می شود. یک برش لیمو را به مدت ۲۰ دقیقه روی ابرو خود بگذارید و بعد آن را بشورید البته بعد از استفاده از لیموترش تا ۲ ساعت در معرض آفتاب نباید قرار گرفت چون باعث تغییر رنگ موی ابروها خواهد شد.

رشد سریع ابروها با سیر

رشد ابرو با روغن با سیر

سیر هم به عنوان یک ماده افزایش دهنده رشد ابروها است. سیر را از وسط نصف کرده تا آب بدهد و بعد به موهای ابرو خود بمالید و بگذارید تا چند ساعت روی ابروها بماند و بعد از چند ساعت آن را با آب گرم بشورید و نگذارید که مدت زیادی روی ابرو بماند چون باعث سوختگی می شود.

بیشتر بخوانید : پوسته پوسته شدن بعد از کاشت ابرو و مراقبت و درمان

رشد سریع ابروها با تخم مرغ

رشد ابرو با تخم مرغ

تخم مرغ منبع پروتئین و کراتین می باشد و به بهبود موهای ابرو و سلامت ابروها کمک میکند. زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید و به هم بزنید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای خود بماند. بعد با آب سرد بشورید از این روش یک تا دو بار در هفته استفاده کنید.

تاثیر رشد سریع ابرو با روغن کرچک

رشد ابرو با روغن گرچک

برای اینکه ابروهای شما پرپشت شود از روغن کرچک استفاده کنید. هر شب مقداری روغن کرچک را روی ابروها بمالید. بعد از مدتی ضخیم شدن و افزایش رشد ابرو خود را خواهید دید. روغن کرچک تاثیر بسیار زیادی در رشد ابروها دارد چون حاوی پروتئین، اسیدهای چرب، ویتامین و آنتی اکسیدان است. فولیکول مو را تقویت می کند. پنبه را در روغن کرچک آغشته کنید و به مدت ۲ تا ۳ دقیقه ماساژ دهید و با آب ولرم آن را بشویید این کار را به مدت چند هفته انجام دهید.

تاثیر روغن هسته انگور

رشد ابرو با روغن هسته انگور

این روغن دارای اسیدهای چرب بسیار بالا و خاصیت آنتی اکسیدان دارد. دارای ویتامین E می باشد و اثری بسیار زیاد روی فولیکول مو و ابروها دارد. با استفاده از این روغن ابروهای پرپشت و ضخیم خواهید داشت. کمی از این روغن را بر روی ابروها بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشورید و تاثیر آن را بعد از چند روز می بینید.

سخن پایانی

برای اینکه ابروهای پرپشت و افزایش رشد ابرو داشته باشید حتما باید ابروهای خود را تقویت و مراقبت کنید. تا با یک رژیم غذایی مناسب و استفاده از ویتامین ها باعث تحریک رشد ابروها  و همچنین یکی دیگر از روش های افزایش ابرو کاشت ابرو می باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)