پیوند ابرو شرایط و مراقبت های آن

پیوند مو

برای انجام کاشت ابروهای خود ابتدا باید یک کلینیک معتبر همچون کلینیک ستاره ساعی در این زمینه پیدا کنید. باید دقت داشته باشید که پیوند ابرو به مهارت بیشتری نسبت به کاشت مو نیاز دارد. زیرا خواب ابرو در نواحی مختلف متفاوت است. موها با زاویه‌ی بیشتری در این ناحیه رشد می‌کنند.

باید مراقب باشید تا به هیچ وجه عمل کاشت ابرو را در یک کلینیک غیرمجاز انجام ندهید.

هزینه کلینیک

شاید این کلینیک قیمت کمتری از شما دریافت کند. اما در نهایت چنین کاری برای هر کسی، گران تمام خواهد شد. چرا که طبیعتا هیچ چیز به اندازه سلامت فرد در اولویت نیست.
اگر یک عمل پیوند ابرو موفقیت آمیز با هزینه‌ای بیشتر انجام دهید. به مراتب سودمند‌تر از آن است که یک عمل ناموفق کاشت ابرو را با هزینه‌ای کمتر پشت سر بگذارید. چرا که این کار، خسارت‌های بزرگی برای شما به همراه خواهد داشت.

نحوه پیوند ابرو

این امر اهمیت پیوند ابرو را توسط پزشک ماهر و با تجربه که بتواند علم و هنر را کنار هم به کار بگیرد نشان می‌دهد. معمولاً یک یا چند جلسه مشاوره قبل از انجام عمل پیوند طبیعی ابرو در کلینیک ستاره ساعی برگزار می‌شود. طی این جلسات یک سری آزمایش‌ها و بررسی‌های پزشکی بر روی بیمار انجام می‌شود.

همچنین میزان موی برداشتی نیز تعیین شده و هزینه‌های عمل به بیمار اطلاع داده می‌شود. سپس روز عمل کاشت مو تعیین و مراقبت‌های قبل از پیوند ابرو به فرد ارائه می‌شود. در زمان مقرر برداشت و کاشت فولیکول‌های مو توسط پزشک انجام می‌گیرد. فردی که از روش FUE در کاشت ابرو استفاده کرده است. می تواند بعد از عمل کاشت طبیعی ابرو به راحتی زندگی عادی خود را داشته باشد.

مراقبت های عمل پیوند ابرو

مراقبت‌های بعد از عمل پیوند ابرو و داروهایی که فرد باید مصرف کند نیز به بیمار اطلاع رسانی می‌شود. فراموش نکنید که تنها در صورتی به نتایج دلخواه و مطلوب دست پیدا می‌کنید که این دستورالعمل‌‌ها را جدی بگیرید.

در غیر این صورت، عملا تهدید بزرگی برای سلامتی ابروهای خود به وجود آورده اید. این دستورالعمل های کاشت ابروکه در کلینیک ستاره ساعی گفته می‌شود. نقش بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه دلخواه و سلامتی ابروهای شما خواهند داشت. علاوه بر این، به طور کلی باید تلاش کنید تا این بار دیگر مثل گذشته، ابروهای خود را با هیچ خطری روبرو نکنید. و زندگی سالم‌تری را برای حفظ ابروها در پیش بگیرید.

زمان ریزش موی ابروها

معمولاً حدود یک ماه پس از پیوند ابرو، موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند. که کاملاً طبیعی است. بسته به وضعیت بدنی فرد ممکن است این زمان کوتاه‌تر یا طولانی‌تر باشد. بعد از ریزش کامل، دوباره ابرو شروع به رشد مجدد کرده و موهایی کاملاً طبیعی و پرپشت ایجاد می‌کند. نتیجه‌ی کامل عمل کاشت شخص ممکن است تا یک سال نیز طول بکشد.

ریختن ابروها در اولین مرحله از کاشت ابرو، شاید کمی نگران کننده به نظر برسد. اما این بخشی از پروسه کاملا طبیعی کار است. جای هیچ نوع نگرانی ندارد. اگر همه چیز خوب پیش برود، به زودی رشد ابروها آغاز می‌شود. نتایج نهایی این کار، خود را روی صورت شما نشان خواهد داد.

‫0/5 ‫(0 نظر)