کاشت موی سر و چیزهایی که باید در رابطه با آن بدانیم؟

رابطه با کاشت مو

بیشتز افراد چیزهایی که دارند را جدی نمی گیرند داشتن موهایی پرپشت و زیبا نیز از این قضیه مستثنی نیست. برای اکثر افراد کاشت مو، پی ار پی و یا مزوتراپی مو اقدامی برای پر شدن موی سر و یا پرپشت کردن آن می باشد.

از عوامل ریزش مو می توان ژنتیک، رژیم غذایی نامناسب، استرس، بیماری، عدم تعادل هورمونی و مصرف داروهای خاص را نام برد. یکی از راه حل های رسیدن به ارامش خاطر می باشد برای کسانی که از کم شدن موی سر و کچل شدن آزارده خاطر هستند.

همیشه قبل از عمل با دکتر خود ضحبت کنید و سعی کنید بهترین کلینیک را انتخاب نمایید.

مناسب ترین روش کاشت موی سر چیست؟

می توان گفت برای کاشت موی سر هیچ روش کاشتی بهترین یا مناسب ترین روش محسوب نمی شود. متخصص کاشت مو با توجه به تمامی موارد به شما مشاوره داده وکمک خواهد کرد.

برای چه افرادی مناسب نیست؟

افرادی که دارای موی کافی برای کاشت در ناحیه دیگر سر نیستند، افرادی پس از مصدومیت و یا هر نوع جراحی زخم های بزرگ و سختی دارند و دیر درمان می شوند و افرادی که ریزش موی آن ها از درمان هایی مانند شیمی درمانی حاصل شده، بهتر از عمل کاشت مو را انجام ندهند.

بیشتر بخوانید : مطالبی درباره ی کاشت مو

کسانی که در معرض حادثه یا هرنوع جراحت بزرگ و غیرقابل جبران هستند و دیر به درمان می رسند. کسانی که به خاطر سرطان شیمی درمانی می کنند و ریزش آنها به این علت است افرادی که دارای موی کافی برای کاشت در دیگر نواحی سر خود نیستند، بهتر است که عمل کاشت مو را انجام ندهند.

کاشت موی سر به چه صورت انجام می شود؟

به عبارت دیگر، دریک کاشت مو، موهای شما را می گیرد. آن را به جاهایی منتقل می کند که مویی در آن جا وجود ندارد. معمولاً برای کاشت از قسمت پشت سر مو گرفته می شود. اما می توان از سایر قسمت های بدن نیز کمک گرفته شود.

پیش از شروع پیوند، جراح شما مناطقی را که موها از آنجا برداشته می شود را عقیم می کند و با بی حس کننده موضعی آن قسمت ها را بی حس می کند. و شما همچنین می توانید به منظور خواب ماندن در این روش از پزشک خود آرام بخش درخواست کنید.

جراح شما یکی از این دو روش پیوند را انجام می دهد: FUT یا FUE.

‫0/5 ‫(0 نظر)