۷۵۲۶ ۵۱۵ ۹۱۲ ۹۸+​

حتما قبل از مراجعه حضوری با شماره بالا تماس بگیرید

آدرس کلینیک

جردن – ابتدای دستگردی غربی – کلینیک ستاره ساعی

درمان موهای کرکی و نازک و داروهای تقویتی مناسب

موهای کرکی و نازک

زیبایی و سلامت در پوست نقش بسیار زیادی دارد. اولین اولویت افراد در صورت سلامتی پوست بعد زیبایی صورت است. بعضی از افراد به دلایل مختلف ریزش مو، کم پشتی،نازک شدن مو، بدحالتی، شکنندگی مو را می بینند باعث اعتماد به نفس پایین برای فرد خواهد شد. به دنبال راهی برای خلاص شدن از این موضوع هستند. برای تقویت و درمان موهای کرکی و نازک باید حتما شرایط خاصی را رعایت کنید.

چیزی که اعتماد به نفس افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد موهای کرکی و نازک هستند. که بسیاری از افراد از ان رنج می برند. برای بعضی از افراد شرایط که به وجود امده است شاید بتواند به صورت مادر زادی یا ارث باشد. ولی با توجه به شرایط موجود در زندگی بستگی به غذای و تغذیه ناسالم در نتیجه در اثر کمبود ویتامین ها به وجود می اید در نتیجه باعث نگرانی های اغلب افراد خواهد شد.

 چه راه های برای تقویت و درمان موهای کرکی و نازک وجود دارد.

یکی از دلایل ضعف ریشه مو خواهد بود. ولی افراد برای داشتن موهای ضخیم و سالم باید از شر موهای نازک و ضعیف خلاص شوند. ولی برای این کار باید موهای خود را تقویت کنند. اگر این موها را تقویت نکنید باعث خواهد شد اسیب جدی ببیند و یا توجه به کم پشت ان که در اثر ریزش مو به وجود می اید. این ریزش مو باعث سستی ریشه موها خواهد شد.

این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که افراد یا به صورت مادرزاد این مشکل رو دارند و یا آن را به ارث برده اند. مرحله اول برای تقویت این موها با ازمایشات مختلف خون متوجه این علائم ها در مو خواهند شد. در صورت این بیماری باید بیماری های دیگر  فرد کنترل شود. ولی با توجه به کمبود ویتامین باید اول ان را برطرف کرد بعد ریشه موها را تقویت کنید.

چرا که کمبود ویتامین ها در رفع ریزش مو و ریشه ها نقش زیادی دارد. سپس فرد بیماریهای زمینه ای را نباید داشته باشد. فرد به دنبال راهی برای تقویت درمان موهای خود باشد.

انواع درمان موهای کرکی و نازک

 روش پی آر پی

به این صورت است که از فرد خون می گیرند. پلاسمای غنی سازی باعث حدا سازی خون خواهد شد. و با پی ار پی شاهد ریزش مو و رشد مجدد موها و قوی بودن تار موها خواهند بود و پی ار پی بهترین روش شناخته شده است.

مزوتراپی

برای تقویت و درمان موهای کرکی و نازک و برای روند رشد دوباره از مزوتراپی برای ان ها استفاده خواهد شد. ابتدا در این روش مشخص خواهیم کرد که چه فاکتوری برای رشد دوباره موها و ضخامت ان مناسب است سپس با توجه به شرایط فرد ویتامین و املاح های مورد نظر را مستقیم به موهای سر افراد تزریق می‌کنیم.

و قطعا نتیجه بخش زیاد را برای افراد به همراه دارد. و تقویت موها، ضخامت موها و رشد مجدد موها به سرعت بالایی برخوردار است. نتیجه هر کدام از روش ها نتایج خیلی بالایی دارند. نمی تواند برای هر یک روش خاصی قائل بود اما باید به این نکته هم توجه کرد که برای هر فرد شاید اثر گذار نباشد.

در انجام این روش متخصص اول توجه به شرایط فرد دارد بعد آن را انتخاب می کند. کدام برای فرد مناسب است و کدام نتیجه بهتری خواهند داشت و در نتیجه ان را انتخاب و انجام می دهند.

لیزر تراپی

یک نوع تابش نورخورشید بر پوست سر است که مستقیم به فولیکول های مو انتقال می یابد در نتیجه باعث تقویت فولیکول های مو می شود. در این روش باعث جریان خون منجر به قوی شدن ریشه های مو و همچنین به دوباره رشد مجدد موها ریخته شده کمک شایان می کند.

برای بعضی از افراد که ارثی و مادر زادی دچار ان شده اند و به راحتی برای تقویت موی افراد ان ها مناسب ترین روش است.

موهای کرکی را لیزر کنیم یا نه ؟

معمولا از بین بردن و درمان موهای کرکی و نازک کار خیلی سختی است. فاکتورهای مختلفی مثل وراثت، ژنتیک و احتلالات هورمونی باعث رشد موهای کرکی هستند. این روش برای از بین برد موهای زائد خانم ها و اقایان به کار می رود. ولی بعضی وقت ها لیزر روی درمان کرکی اثر ندارد. بعضی وقت ها موهای صورت که کرکی هستند را نمی تواند از بین ببرد. موهای کرکی بدن و صورت سینه و…  به راحتی با لیزر از بین خواهد رفت.

 آیا با لیزر موهای کرکی صورت و بدن از بین خواهد رفت؟

 توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه تکنیک های مختلفی برای موها کرکی وجود دارد. درمان موهای کرکی و نازک عبارتند از:

 موهای زائد با تکنیک تکنولوژی الکساندریت در دستگاه موثر برای از بین بردن موهای کرکی است. این روش باید توسط متخصصان و پزشکان انجام گیرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *