مطالبی درباره ی کاشت مو

کاشت مو به روش ترکیبی

برای تعریف کاشت مو می توان این گونه عنوان کرد. عمل جراحی یا غیر جراحی است که به وسیله پیوند موهای پشت سر فرد به نواحی بدون مو در سطح سر، این نواحی را دارای مو می کند و عارضه طاسی را رفع می کند.

چون این عمل یک نوع پیوند اعصای طبیعی داخلی بدن فرد است می توان گفت کاملا بدون عارضه است.

در طی پنجاه سال اخیر دو روش کلی ابداع شده است. تاکنون فقط در قطر پانچ های برداشت مو و ظرفیت انجام کار پیشرفت حاصل شده و هیچ روش دیگری ابداع نگردیده است.

Fit و Fut دو روش کاشت مو می باشد که گاها برای پوشش بهتر سطح طاسی از هر دو روش به طور همزمان استفاده می شود که اصطلاحا روش ترکیبی نامیده می شود.

برای یک عمل موفقیت آمیز چه شرایطی لازم است؟

اولین شرط یک کاشت خوب داشتن یک بانک موی مناسب است.بنابراین قبل از ازدست دادن آن برای کاشت اقدام کنید. و حال این بانک مو کجاست؟

بانک مو

بانک مو
ناحیه برداشت از محل بانک مو می باشد. ( فاصله بین دو گوش می باشد یعنی وسط نیم کره پشت سر). یک نوار باریک از پشت سر برداشته می شود. جداسازی شده و دانه دانه در محل طاسی و براساس اصول خاصی کاشته می شود.

دومین شرط نداشتن ممانعت های کاشت می باشد. از سری افرادی که کاشت مو برای آنها ممنوع است می توان به افراد دارای بیماریهای خاص یا افراد با سابقه اگزما یا لوپوس،دیابت،لک و پیسی و همچنین افرادی که یک سری داروها از جمله راکوتان را مصرف می کنند را نام برد.

و سومین شرط داشتن موهای کامل و قوی بعد از کاشت، انجام مراقبت های لازم بعد از عمل کاشت می باشد.

روشهای کاشت Fit و Fut چیست؟

کاشت مو به روش Fit

 

روش Fit اکثرا برای افراد با سطح طاسی کمتر استفاده می شود. در این روش از بانک مو به وسیله دستگاه Fit برداشته می شود. در محل ایجاد شده (محل طاسی) قرار داده می شود. که در اصطلاح گرفت گزاری نامیده می شود.

کاشت مو به روش Fut

در این روش یک نوار باریک از پشت سر برداشته می شود. که در اصطلاح فلپ گفته می شود. فلپ باید بسیار اصولی و با حفظ استانداردهای برداشت پوست ، برداشته شود.

دلیل این کار این است که فرد بعد از عمل دچار سردردهای مداوم نشود. پس نکته مهم در این عمل انتخاب مرکزی باسابقه و مجرب با نمونه کارهای پسندیده برای انجام کاشت می باشد.

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی برای افرادی که سطح طاسی بالایی دارند و روشهای Fit و Fut به تنهایی جوابگوی پرکردن سطح طاسی آنها نمی باشد مناسب است.در روش ترکیبی هم روش Fit و هم روش Fut همزمان انجام میگیرد.این روش می تواند سطح بسیار زیادی را پوشش دهد.

هزینه کاشت مو

اگر بخواهید در یک مرکز قابل قبول کاشت مو انجام دهید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید. با توجه به سطح طاسی بایستی مبلغی بین پنج تا هشت میلیون تومان هزینه کنید.برای مشاوره و اطلاع دقیق از قیمتها می توانید عکس موی خود را که شامل عکس از جلوی آن ، بالای سر و پشت سر می باشد را برای ما ارسال نمایید.