لیفت ابرو یا کاشت ابرو

لیفت ابرو یا کاشت ابرو

 لیفت ابرو که باعث بالا  کشیدن موها است ولی کاشت ابرو به رشد مجدد موها کمک می کند. بعضی از ابروها حالت  افتادگی  دارند که توصیه این است اول لیفت ابرو  بعد کاشت انجام شود چون لیفت ابرو به کاشت کمک خواهد کرد. ابروهای پر پشت و پهن نقش مهم در صورت و زیبایی دارد. کاشت ابرو یک راه حل  موثر برای فرد است.

ریزش مو که بعضی افراد به ان دچار شده  اند با کاشت موهای طبیعی  برطرف می شود. کاشت  طبیعی  برای ابروهای که به طور  مادر زادی به ابروی نازک و کم پشت دچار شده اند تأثیر زیادی در زیبایی صورت شخص دارد. .

به طور ارثی بسیاری از افراد با بالا رفتن سن دچار افتادگی ابرو می شوند در این صورت که کاشت ابرو از افتادگی مو جلوگیری می کند. البته برای افرادی که دچار افتادگی ابرو هستند..

کاشت ابرو یا لیفت ابرو

لیفت ابرو با بالاتر کشیدن ابروها در محل ایده ال خود قرار خواهد گرفت. که سبب زیبایی صورت می شوند. البته سوال اینجاست که ایا می تواند هر دو فرایند را باهم انجام داد؟ در پاسخ به سوال بالا باید گفت که بله هر دو فرایند را می‌توان باهم انجام داد.

روش لیفت ابرو با کاشت ابرو

کاشت ابرو تأثیر مهمی بر روند انجام لیفت ابرو ندارد اگر به تنهای بدون کاشت انجام شود تفاوت انچنانی با کاشت ابرو نخواهد داشت. لیفت ابرو با نام های دیگر که به ان لیفت پیشانی نیز می گویند. اگر پوست اضافه صورت دچار افتادگی در ناحیه پیشانی شده باشد. با لیفت ابرو  صورت شفاف تر و جوان تر به نظر میرسد.

چرا لیفت ابرو انجام دهیم؟

برای ان که بدانید صورت شما لیفت نیاز دارد یا نه باید یک ازمایش خیلی ساده انجام دهید. مثلا روبرو اینه ایستاده اید به صورت تان دقیق شوید شما باید  تو چهره خود به درستی حس و حال ان لحظه ی را که شما را نشان می دهد یا نه حس کنید.

چرا که چشم و ابرو ها نقش مهمی در صورت شما دارند. اگر ابروهای شما افتادگی داشته باشد شما مدوام خسته یا ناراحت به نظر می رسید در نتیجه  لیفت ابرو مشکل شما را حل می کند.

خطوط چین و چروک صورت و کلفتی ابرو را از میان خواهد برد. در ناحیه ی چشم و ابرو که نقش مهم انها موجب لطیف تر و شاداب تر صورت خواهد شد تاثیر دارد. در واقع بعد از لیفت که  ابروها از حالت افتادگی خارج شدند. چشمان شما نیز روشن و درشت و زیبا خواهد شد.

لیفت ابرو بعد از کاشت ابرو

 دوام لیفت ابرو چقدر است؟

متغیر است ولی ممکن است تا 10 سال یا خیلی بیشتر نیز دوام داشته باشد. اگر شیوه زندگی و تغذیه سالم باشد روی پوست شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

 دلایل افتادگی ابرو ها

با  بالا رفتن سن به مرور زمان اتفاق می افتد و مو صورت حالت کشسانی به خود خواهد گرفت که موجب افتادگی پیشانی خواهد شد. و تأثیر  زیادی در زیبایی دارد. اگر پوست در این ناحیه حالت افتادگی بگیرد باعث چین و چروک در صورت خواهد شد. در نتیجه  بسیاری از افراد با ابروی کلفت و یا حالت اخم هستند که در این صورت لیفت ابرو برای ان ها  کار گشا خواهد بود.

مدت زمان لیفت ابرو و کاشت ابرو چقدر است؟

مدت زمان انجام کاشت ابرو بستگی به فولیکول های مو دارد هر چند فولیکول بیشتر باشد مدت زمان بیشتر لازم است.  و  در کل انجام این فرایند دو یا سه ساعت است.

لیفت ابرو یا کاشت ابرو

تأثیر کاشت ابرو  و لمینت ابرو بر چهره ی فرد

بدون شک زیباتر شدن ابروها مهم‌ترین دلیل برای کاشت ابرو و لیمنت ابرو است. اما روش پیوند ابرو می‌تواند حالتی طبیعی و زیبا به چهره‌ی فرد بدهد. در واقع ابرو، نقشی فراتر از زیبایی در بدن دارد و این عضو مهم،  نقش‌های مختلفی را بر عهده دارد. کاشت ابروهای ضخیم و جذاب، اعتماد به نفس زیادی برای شما به وجود خواهد آورد

‫5/5 ‫(1 نظر)