سلول های بنیادی برای کاشت مو چگونه انجام می شود.

کاشت مو توسط سلول های بنیادی

اگر به هر دلیلی رشد موها متوقف می شود. یا در اثر ارثی بودن دچار ریزش مو می شوند. در این صورت بعضی از افراد دچار افسردگی و عدم اعتماد به نفس در خود می شود. و احتمالا ریزش مو وضعیت فولیکول های مو را بدتر کند. به همین خاطر روش سلول های بنیادی برای کاشت مو در این وضعیت بهترین انتخاب است. این سلول های بنیادی امروزه به عنوان یک روش پیشرفته و مدرن شناخته شده است. و یک روش عالی برای کاشت موهای طبیعی افراد است.

که  رشد موهای طبیعی خود شما را با سلول های بنیادی ترکیب کنند. کاشت مو به روش های موجود برای بازگرداندن فولیکول های مو به کار می رود. ولی سلول های بنیادی برای روند رشد فولیکول های مو و برای نتیجه به دست امده کاربرد دارد.

کاشت مو توسط سلول های بنیادی

کاشت سلول های بنیادی رویش ترکیبی از سلول های بنیادی و پلاسمای غنی از پلاکت مو است. تا با این دو ترکیب به روند رشد خود ادامه دهد. در پوست سر فرد سلول های بنیادی وجود دارد که به نام ADSC شناسایی شده است. در درمان طاسی سر یا کم پشتی برای خارج کردن چربی از پوست سر شما از دستگاه مخصوص این کار استفاده می شود. سوراخ های ریزی توسط کانول‌ها شکل میگیرد. به این صورت چربی زیر پوست را با این روش خارج می کنند.

سلول های بنیادی از طریق سانتریفیوژ در حال چرخش است. تا نمونه داخل این دستگاه تصفیه شود. و در اخر سلول های بنیادی غلیظ شده توسط پلاکت غنی که موجود در خون فرد است. به پوست سر خود شخص تزریق می شود. شروع به تعامل با فولیکول‌های موی موجود می‌کند. آن‌ها را ترمیم نموده و رشد مو را تحریک خواهد کرد. این ترکیب سلول های بنیادی را تقویت می کند تا کم پشتی موهای سر را ترمیم کند.

بیشتر بخوانید : گرافت مو در کاشت مو چگونه انجام می شود؟

ریکاوری کاشت مو بعد از سلول های بنیادی

یکی از نکات این روش کوتاهی دوران استراحت است. البته با توجه به تحقیقات انجام شده طی انجام دادن مراحل کاشت مو به روش سلول های بنیادی کمی احساس درد خواهید کرد. ولی جای نگرانی نیست بعد از سه هفته از عمل رفع خواهد شد. خوشبختانه بعد از انجام این روش با توجه به نیاز فرد به ریکاوری بعد از عمل تا یک هفته باید استراحت کند. بعد از یک هفته می تواند به کار روزمره خود ادامه دهد و قبل از انجام این عمل از داروی بیحسی که درد را کاهش دهد استفاده می شود. بهتر است قبل از عمل یک همراه کنار شما باشد. ولی اگر دوره استراحت را به درستی طی کنید می توان زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

نتیجه کاملا طبیعی

کاشت مو اگر به روش سلول های بنیادی انجام شود می توان به ظاهر کاملا طبیعی دست یابید. اگر افراد می خواهند اطرافیان متوجه موهای کاشته شده نباشند. می توان کاشت را به روش سلول های بنیادی کاملا طبیعی انجام داد این روش ظاهر طبیعی به افراد می دهد.

بهبودی کامل در مدتی کوتاه

یکی از مشکلاتی که همه افراد درگیر ان هستند. طولانی بودن دوره درمان است. که بعضی از افراد به خاطر دوره استراحت طولانی بعد از عمل یعنی نمی توانند به کار روزمره خود ادامه دهند. در این صورت نمی‌خواهند این روش های دیگر کاشت که وقت افراد را می‌گیرد انجام دهند. در این صورت ما کاشت مو را به روش سلول های بنیادی به شما پیشنهاد می کنیم چون می توانید در کمتر از یک هفته به کار روزمره خود ادامه دهند و با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند.

بیشتر بخوانید : روش های کاشت مو در جای زخم چگونه انجام می شود.

بدون ایجاد زخم

در این روش هیچ گونه زخم یا بخیه در پوست سر وجود ندارد. هیچ گونه خط یا جای عمل بر روی پوست سر باقی نمی ماند. این روش ریسک کمتری نسبت به روش های دیگر دارد. درمان قطعی برای ریزش مو خواهد بود. اگر می خواهید کاشت مو بدون درد و استرس را تجربه کنید روش سلول های بنیادی را انتخاب کنید. زیرا بدون هیچ گونه عوارض است به همین خاطر این روش در بین افراد طرفدار زیادی پیدا کرده است.

کاشت مو سلول های بنیادی مناسب برای درمان بافت سوخته

در این روش شاید دلیل ریزش مو سوختگی باشد. که با روش های دیگر کاشت مو ترمیم می شود. موهای سوخته شده را میتوان ترمیم کرد. چون بهترین روش برای این نوع موها است. سلول های بنیادی جایگزین سلول های مرده یا آسیب دیده می ‌شوند و روش سلول های بنیادی بهترین و با کیفیت ترین روش های کاشت است در این صورت افرادی که به هر دلیلی موهای خود را از دست داده اند می توانند از سلول‌های بنیادی با امیدواری کامل بهره ببرند.

‫0/5 ‫(0 نظر)