۷۵۲۶ ۵۱۵ ۹۱۲ ۹۸+​

حتما قبل از مراجعه حضوری با شماره بالا تماس بگیرید

آدرس کلینیک

جردن – ابتدای دستگردی غربی – کلینیک ستاره ساعی

اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود و چه کاربردی دارد؟

اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود

روش اوزون تراپی مو برای برطرف کردن مشکلات پوست و مو استفاده می شود. این روش با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می گیرد. دستگاهی که اکسیژن (O2) به اوزون (O3) تبدیل می کند، سبب تقویت فولیکول ها و ساقه مو می شود.

در کلینیک ستاره ساعی اوزون تراپی مو انجام نمی‌گیرد

مدیریت ستاره ساعی

ازون تراپی مو چیست و چه کاربردی دارد؟

این مولکول های ازون دارای سه اتم اکسیژن بوده كه خواص بالاي اكسيداسيون می باشد. از شیوه پاشيدن بر پوست سر، راديكال هاي آزاد اكسيژن را پخش مي كنند.

برای جلوگیری از عفونت و ریزش مو، موخوره و شوره سر، رفع شکنندگی موها و زیاد شدن ضخامت تارهای مو و در اخر زیاد شدن حجم موها استفاده می شود. این روش با سرعت زیاد برای درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ريزش مو و صدمات مو استفاده مي شود.

این مشکلات زیاد بخاطر فاكتورهايي مثل افزايش سن، نبود تعادل هورموني، مواظبت اشتباه از مو، رژيم هاي غذايي ناسالم، بيماري و عفونتها، ویژگیهای ژنتيكي، آلودگي و دیگر فاكتورهاي خارجي به وجود می آید. که سبب الودگی و خشکی پوست سر شده و باعث تولید فوليكول هاي ضعيف و صدمات مو مي شود.

ازون تراپی مو مزایا و معایب

 اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود؟

اوزون تراپی توسط دستگاه مخصوص این روش انجام می شود. این دستگاه یکی از ابزار زیبایی وبهداشتی موی سر است. مراحل اوزون تراپی مو ، گاز اکسیژن فعال به پوست سر فرد متقاضی تزریق می شود.

در اخر نتیجه انجام این روش مانند کربوکسی تراپی ، زیادتر شدن خونرسانی به پوست سر و رشد دوباره ضخامت موی سر است. در این روش اتم اکسیژن با خاصیت اکسیداسیون بسیار قوی ما بین فولیکول های مو داخل ساقه و ریشه مو شده که این روش سبب از بین رفتن بسیاری از میکروب‌ها ،باکتری‌ها ،قارچ‌ها و به طور کلی موارد مضر موجود در موها می‌شود.

بیشتر بخوانید : ترمیم مو سوختگی پوست سر با کاشت مو

فواید اوزون تراپی مو

  • زیاتر شدن خون رسانی به ریشه و ساقه‌های موی سر
  •  رفع حساسیت ها، خارش و خشکی مو
  •  کمتر شدن ریزش موی سر و کمک به تقویت مو ها
  •  تمیز کردن و پاک کردن عمقی پوست سر از آلودگی‌های موجود در ان
  •  برای درمان مو خوره ،شوره سر و طاسی سر در موارد غیر ارثی
  •  زیاتر شدن شادابی و استحکام موهای سر
  •  پر پشت شدن مو ها به دلیل افزایش ضخامت هر تار موی سر
  •  کمک به ترمیم و بازسازی ریشه موهای آسیب دیده

عوارض اوزون تراپی

عوارضی مانند سوزش چشم، سرفه، حالت تهوع یا استفراغ و یا حتی سردرد ملایم در بعضی از افراد بسیار حساس و شاید بعد از انجام این روش پیدا شوند. استعمال مقعدی ازن در برخی از موارد نادر سبب ناراحتی و درد سطحی، احساس خروج گاز، جوش می شود. تمام موارد همگی سطحی و زود گذر هستند. احتمال این عوارض بسیار کم است.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *