کاشت مو طبیعی و نتیجه نهایی

کاشت طبیعی مو

پس از کاشت مو طبیعی پزشک متخصص شما در کلینیک ستاره ساعی، برای شما آنتی بیوتیک و همچنین داروهای ضد تورم تجویز خواهد کرد. بیشتر افراد چند روز پس از کاشت مو طبیعی، به موقعیت شغلی خود برمی‌گردند و فعالیت‌های روزمره را از سر می‌گیرند.

حدود دو تا سه هفته پس از انجام عمل، موهای کاشته شده خواهند ریخت. این بخشی از روند طبیعی کار است و هیچ دلیلی برای نگرانی در این مورد وجود ندارد. پس از چند ماه، شما شاهد رشد مو طبیعی جدید خود خواهید بود.

نتایج پیوند مو کاملا دائمی است. موهای جدید در ادامه سال‌های زندگی، همواره همراه شما خواهند بود. با این وجود انتخاب یک سبک زندگی سالم، برای جلوگیری از مشکلات در این موها، بسیار مهم به نظر می‌رسد. نتیجه نهایی کاشت مو طبیعی به طور کامل به انجام دادن دستوراتی که پزشک معالج به شما می دهد بستگی دارد.

ااتفاقاتی که پس از کاشت مو طبیعی رخ میدهد؟

پس از کاشت مو طبیعی ممکن است دلمه هایی در محل هایی که کاشت مو صورت گرفته است ایجاد شود. به این دلمه ها نباید دست زد. پس از ۱۰ روز به مرور زمان آن ها خود به خود از بین میروند. به همراه از بین رفتنشان بعضی از ساقه های مو خواهد ریخت. اما سایر ساقه های باقی مانده پس از گذشت ۳ هفته رویش پیدا می کنند که نشان از پیوند گرفتن آن ها است.

پس از گذشت ۴ هفته تعداد زیادی از آن ها دوباره می ریزند اما ریشه در زیر پوست زنده است و پس از گذشت حدود ۴ ماه شاهد ظهور مو های نازک و کرکی شکل خواهید بود و به مرور زمان و با گذشت ۹ ماه شاهد ضخیم شدن و افزایش تعداد و تراکم آن ها خواهید بود.

حالت شوک زمانی اتفاق خواهد افتاد که در اکثریت افراد به همراه مو هایی که کاشته شده است. تعدادی از موهای قبلی اطراف محل کاشت نیز ، وارد مرحله استراحت می شوند. محل کاشت از گذشته ی خود کم مو و کم پشت تر به نظر می رسد. (حدودا به مدت ۶ ماه)

این مرحله موقتی است.  پس از عبور کردن از دوره اش مو شروع به رشد کرده و به تراکم آن افزوده خواهد شد. رشد کردن مو طبیعی سر پس از پیوند مو برای هر کسی متفاوت است. اما به طور کلی رشد مو و به نتیجه رسیدن، ۶ تا ۱۲ ماه زمان می برد. ممکن است مو در هر طرف سر به طور یکنواخت رشد نکند و با ریزش در اطراف محل پیوند همراه باشد.