کاشت مو از قسمت تناسلی امکان پذیر است؟

کاشت مو از قسمت تناسلی

گرافت مو از قسمت اهدا تولید شده و به قسمت کاشت شده می رود. برخی از افرادی که مزایای پیوند مو داشته باشند. گزینه مناسبی برای کاشت هستند یکی از شرایط استفاده ازاین روش های بالا بانک مو با جنس بهتری است سوال اینجاست که اگر فرد بانک موی مناسب نداشته باشد ایا می تواند از نواحی مختلف بدن برای پیوند مو استفاده کرد؟ اگر امکان برداشت از نواحی بدن داشته باشید کدام قسمت مناسب است؟ ایا می توان از قسمت تناسلی برای کاشت مو استفاده کرد؟

ایا برای کاشت مو استفاده  از موی قسمت تناسلی مناسب است؟

می توانیم از روش BHT برای پیوند مو از قسمت تناسلی برای کاشت استفاده کرد. البته باید به این نکته توجه کرد موهای تناسلی فقط برای پوست سر مناسب نیستند. ولی در برخی از این کلینیک های که نوشته شده پیوند مو برای کاشت از ناحیه تناسلی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد چون این روش برای موهای سر امکان پذیر نیست. البته برای پیوند مو قسمت های مختلف بدن استفاده می شود ولی انها هم در شرایط خاص به کار می رود.

چه کسانی به پیوند موی بدن نیازدارند؟

  • کسانی که بانک موی بسیار ضعیف از قسمت پشت سر یا کنار گوش دارند.
  • کسانی که قبلا کاشت مو انجام داده اند و از بانک انها بیش از اندازه استفاده شده یا برای ترمم دوباره، این نوع بانک مو مناسب نیست یا به اندازه کافی تراکم ندارند .
  • برای کسانی که قبلا پیوند یا کاشت مو انجام داده اند و ترمیم دوباره نیاز دارند استفاده از این روش برای کاشت مو مناسب است.
  • کسانی که به هردلیل بیماری یا تصادف از ناحیه ریش یا سبیل دچاراسیب شده اند. این نوع افراد می توانند کاشت مو با روشBHT انجام دهند.

بیشتر بخوانید : کاشت مو با بانک موی ضعیف چیست و چگونه است؟

قسمت برداشت مو با روش BHT

برای برخی ازافراد شاید این سوال پیش بیاید که اگر برای پیوند مو از ناحه تناسلی استفاده نمی شود. در کاشت موی سر از کدام قسمت مختلف بدن برداشته می شود؟ بنا به دلایلی که وجود دارد سرعت ژنتیکی موهای بدن متفاوت تر از موهای سر است. یعنی موهای بدن سرعت رشد کمتری نسبت به موهای سر دارند. موهای ناحیه ریش به ویژه در زیر چانه بیشترین هماهنگی را با موی سر دارد. بنابراین باید از نواحی مختلف بدن استخراج مو انجام شود. که شباهت زیادی با موهای سر فرد داشته باشند.

ولی موهای قسمت ریش به چند دلیل برای کاشت مو بهترین گزینه است. موهای این قسمت ضخیم و مقاومت بیشتری دارد. سرعت رشد ان زیاد است. مزیتی که قسمت برداشت مو از زیر چانه دارد این است. که هیچ گونه تأثیر در زیبایی صورت افراد ندارد. بعد از پیوند موی ریش موهای سینه برای کاشت بهترین گزینه است و ماندگاری طولانی بعد از پیوند دارند. طبق تحقیقات صورت گرفته معمولا پیوند مو با استفاده از سایر نواحی مختلف بدن شانس موفقیت چندانی ندارد. در بعضی از وقت ها نواحی مختلف بدن برای پیوند مو از جمله قسمت تناسلی، زیر بغل، پاها و.. مشخص شده است. اما برای پیوند مو از نظر عملی و با توجه به تحقیقات پیوند مو از قسمت سینه و ریش بقیه نواحی بدن مورد قبول نبوده است.

ایا برای کاشت، موهای بدن مناسب است؟

پاسخ به این پرسش خیر است چراکه فقط برای ترميم دوباره و تراکم از انها استفاده می شود تنها در صورتی ازنواحی مختلف بدن استفاده می شود که فرد بانک موی مناسبی داشته باشد و یا توسط موهای بدن به تراکم اضافه شود. موها در گرافت ها به شکل تکی رشد می‌کنند. برای درمان ریزش مو باید گرافت های بیشتری نسبت به گرافت های کاشتی داشته باشید. به این معنی که ۶۰ گرافت موی بدن باعث ایجاد تراکم موی ۶۰ الی ۷۰ گرافت مو در هر سانتی متر مربع می شوند.

در صورتی که ۶۰ گرافت مو در هر سانتی متر از موهای سر موجب تراکم ۹۰ الی ۱۲۰ مو در هر سانتی متر مربع می شود. با توجه به مطالب ها تعیین می شود که برای ایجاد تراکم از طریق روش BHT دوبرابر ایمپلنت مورد نیاز است به همین خاطراین روش نسبت به همه روش ها برای پیوند مو قابل قبول است. این روش به منظور ایجاد تراکم بیشتر قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید : روش های مختلف کاشت مو برای بیماران که ترمیم دوباره نیاز دارند.

بنده کاملا طاس هستم ایا می توانم برای پیوند مو از ناحیه زیر ریش یعنی چانه استفاده کنم؟

خیر چون موقعی که از زیر چانه یا سینه استفاده می شود که فرد به اندازه کافی بانک مو مناسب داشته باشد به خاطر استفاده از نواحی مختلف بدن برای ترمیم سایر روش های کاشت مو از ان استفاده می شود.

ایا هزینه کاشت مو به روش BHT بیشتر از روش های دیگر پیوند مو است؟

خیر با وجود پیوند مو با این روش از سایر روش های دیگر کاشت مو متفاوت است اما هزینه این روش مانند سایر روش های دیگر پیوند مو از قبیل وسعت ناحیه کاشت، تراکم مد نظر، تجربه و مهارت پزشک و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک درمانی بستگی دارد. بعد از معاینات پزشکی هزینه این روش مشخص می شود.

درصد موفقیت در پیوند موی بدن چقدر است؟

معمولا درصد موفقیت ان 80 درصد است بعد از برداشته شدن گرافت ها از قسمت بدن بعد از پیوند به سر دیگر به رشد خود ادامه نخواهد داد. اما این روش بهترین تکنیک برای تراکم موهای سر افرادی است که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)