هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

روش کاشت ابرو بهترین روش برای زیباسازی صورت و ابرو فرد می باشد. به صورت دائمی است و نیاز به ترمیم ندارد. فقط شما یکبار هزینه می کنید و در عوض بهترین کاشت ابرو را خواهید داشت. ابروهای شما پرپشت و زیبا نشان داده می شود. صورت شما را شاداب و جذاب می کند. همانطور که می دانید هر عمل زیبایی یک هزینه ای دارد در مورد هزینه کاشت ابرو هم می توان گفت این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد که قیمتها را متفاوت می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر قیمت و هزینه کاشت ابرو کلیک کنید 

عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو یک نوع عمل زیبایی است. حتما باید پزشک متخصص و با مهارت کافی این عمل را انجام دهد. پس تجربه و تخصص یک پزشک در هزینه کاشت ابرو موثر می باشد چون پزشک بر اساس زاویه کاشت ابرو و خواب ابرو این عمل را انجام می دهد. تا ابرو به صورت طبیعی خود را نشان دهد. به همین دلیل باید پزشک با تجربه و متخصص که در این زمینه مهارت کافی داشته باشد این عمل را انجام دهد.

مورد دیگری که در هزینه ها موثر است کلینیک مورد نظر می باشد عواملی چون مکان کلینیک، دسترسی آسان و استفاده از بهترین و تخصصی ترین دستگاه های پزشکی و پیشرفته هم تاثیر بسیار زیادی در هزینه ها دارد استفاده از این دستگاه ها و تجهیزات در کلینیک ها باعث می شود که هزینه ها افزایش پیدا کند. البته افراد حرفه ای که تیم همکار می باشند و دستیار پزشک هم هستند از این قائده مستثنی نیستند و هزینه دریافت می کنند. پس کادر پزشکی هم از عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت ابرو می باشند

مزایای کاشت ابرو در بهترین کلینیک

  • داشتن تیم متخصص و پزشکان با تجربه در زمینه کاشت ابرو.
  • طراحی ابرو قبل از کاشت توسط پزشک متخصص.
  • استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن دنیا.
  • دوام و ماندگاری ابرو پس از کاشت ابرو.
  • استفاده از لیزرهای مختلف.
  • کاشت ابرو بدون بی حسی و جراحی می باشد.
  • هیچ گونه عوارضی ندارد.

کاشتن ابرو با روش های مختلف

در کاشت ابرو روش های مختلفی وجود دارد ولی هزینه همه این روش ها یکی است. تنها تفاوت آنها در میزان برداشت گرافت های مو می باشد. اولین روش برای کاشت ابرو fut می باشد. که یک روش اصلی برای کاشت است. گرافت ها به صورت نوارهای یک سانتی متر از بانک مو برداشت می شوند و به ابرو کاشته می شوند در روش دیگر که sut است گرافت ها به صورت تکی به ابرو پیوند داده می شود و روش بعدی fit می باشد. امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

در این روش جای تراشیدن موها در پشت سر یا بانک مو پیدا نیست و جای کاشت مشخص نمی شود. گرافت ها معمولا از پشت گوش یا پشت سر به صورت خیلی ظریف با ظرافت خاص برداشته می شود. به ناحیه کاشت ابرو اضافه می شود. بنابر این هزینه کاشت ابرو با هر کدام از این روش ها که استفاده کنید با هم تفاوتی ندارد و همه قیمتها یکی است.

تعرفه کاشت ابرو

در مراکز زیبایی و کلینیک ها تعرفه کاشت ابرو یکسان است ولی در بعضی از این مراکز کارهای بی کیفیت انجام می دهند که قبل از هر عملی شما باید در مورد مرکز زیبایی یا کلینیک ها تحقیق کنید. معیار قرار دادن هزینه کاشت ابرو را جراحی خوب و کاشت ابرو طبیعی در نظر بگیرید. پس یک کلینیک خوب دارای کیفیت کار بالایی می باشد. یک عمل زیبایی کاشت باید نتیجه خوبی برای صورت و زیبایی شما داشته باشد. در ضمن باید یادآوری کنیم که هزینه کاشت ابرو را بیمه پرداخت نمی کند چون یک عمل زیبایی محسوب می شود.

فاکتورهای موثر در هزینه ها

  • تجربه و تخصص پزشک مورد نظر.
  • کاشت ابرو با توجه به زاویه و خواب ابرو.
  • کاشت ابرو بدون عوارض و دوره نقاهت.
  • کاشت ابرو بدون کوتاهی موی سر و ماندگاری جای زخم.
  • بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران.

سخن پایانی

در سالیان گذشته کاشت ابرو بسیار رواج پیدا کرده و اکثرا از این عمل زیبایی استفاده می کنند. به همین دلیل کلینیک های زیادی در این رابطه فعالیت می کنند که عوامل زیادی در هزینه کاشت ابرو در این کلینیک ها بر روی هزینه ها تاثیر گذار است. قیمت همه کلینیک ها و مراکز زیبایی با هم متفاوت می باشد ولی برای اینکه کاشت ابروی طبیعی داشته باشیم باید بهترین کلینیک با بهترین کار را در نظر بگیریم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر قیمت و هزینه کاشت ابرو کلیک کنید