شستشوی ابرو بعد از کاشت ابرو امکان پذیر است؟

شستشوی ابرو بعد از کاشت ابرو امکان دارد

حالا بعد از تصمیم گیری برای کاشت ابرو باید در مورد شستشو و نظافت ان اقدامات لازم را انجام دهید. تا زمانی که فولیکول های کاشتی در جای خود قرار بگیرند. ثابت و عضوی از بدن شوند. باید به درستی از ان مراقبت کرد. تا دچار عفونت نشوید. و زیبایی شما به خطر نیوفتتد. که یکی از این راه ها کاشت ابرو است. این روش در گروه روش های دائمی و طبیعی قرار می گیرد، اکثر مراجعان درباره نحوه نگهداری و سشتشو و درجه حرارت و نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت ابرو سوال های زیادی دارند.

کاشت ابرو بهترین تصمیم می باشد. همچنین برای ترمیم ابروها از روش های مانند تتو یا میکروبلیدینگ نیز می توان استفاده کرد. هر چند تمامی این روش ها موقتی هستند و به احتمال زیاد به ابروهای طبیعی اسیب می رساند. در صورتی که کاشت ابرو همان پیوند طبیعی فولیکول ها است و مانند کاشت موی سر عوارض جبران ناپذیری ندارد.

با تمام این ها اکثرأ بعد از کاشت دچار استرس در نحوه سشتشو می شوند. در مقابل بعضی از افراد توجه خاصی به این مراحل شستشو نمی کنند. به هر حال هیچ کدام هیچ کمکی به خود نمی کنند. و در اخر باعث اسیب رساندن به فولیکول های مو می شوند.

روش صحیح شستشوی ابرو پس از کاشت ابرو

پس از کاشت در قسمت ابرو زخم ها به صورت نقطه ای دیده می شود. پس برای شستشو نباید هیچ ضربه ای به محل وارد شود و کاملا به ارامی صورت گیرد. همچنین باید ماساژ به ارامی صورت گیرد تا به فولیکول ها اسیب نرسد و جابه جا نشوند. البته باید توجه داشت شستشوی ابرو بسیار راحت تر از شستشوی موی کاشتی در پوست سر است. و دوره بهبودی ان کوتاه تر است و طی 5 الی 6 روز بهبود می یابد.

در هفته اول شستشو باید مقداری از شامپو را در اب ولرم حل کرده تا کف کند بعد از ان با استفاده از گاز استریل کف حاصل را به ارامی به ابروها می زنید. و به ارامی شستشو می دهید. البته باید مواظب باشید به ابروها زیاد فشار نیاورید. چون باعث کنده شدن زخم ها می شود. در این مدت اب را به ارامی به صورت بزنید بعد از گذشت دو هفته می توان صورت را به ارامی شست. طبق امارها و اطلاعات به دست امده بعد از گذشته دو هفته نباید هیچ گونه جای زخمی باقی بماند.

برای یک شستشوی صحیح و درست به نکات زیر توجه کنید.

  • در هنگام شستشوی از برخورد اجسام تیز یا ناخن به صورت بپرهیزید. چون باعت اسیب به فولیکول و زخم خواهد شد.
  • بعد از گذشت سه روز به توصیه پزشک و با شامپوی مخصوص کاشت به ارامی شستشو دهید. نباید برای شستشو از هر شامپوی استفاده کرد.
  • برای نرم شدن زخم بعد از شستشو از پماد آنتی باکتریال باید استفاده کرد.

البته اگر جای زخم را با اب اکسیژن شستشو دهید تمیز تر خواهد شد. و نکته دیگری که باید به ان توجه کرد پوست اندازی ابرو می باشد. این امر کاملا طبیعی است. پوست اندازی از هفته سوم شروع می شود که البته نشانه‌ای از ترمیم و بازسازی پوست ناحیه جراحی محسوب می‌شود.

درجه حرارت آب هنگام شستن ابرو پس از کاشت ابرو

توجه کنید نکته دیگر شستشوی ابرو که خیلی مهم است درجه حرارت اب است. بعضی از افراد متوجه اینکه که شستن صورت با اب سرد به بهتر شدن هر چه سریع‌تر زخم‌ها و جلوگیری از خونریزی کمک می‌کند. ولی بعضی از افراد می گویند که شستشوی صورت را بابد با اب داغ انجام دهند تا هر گونه الودگی از روی زخم ها برداشته شود اما همه این گزینه ها کاملا اشتباه است. بهترین درجه حرات برای شستشوی ابرو بعد از کاشت اب ولرم است زیرا استفاده از آب ولرم از آسیب و صدمات احتمالی جلوگیری می‌کند. بعد از شستن ابروها باید اول از حرارت اب مطمئن شوید. توجه کنید دو هفته اول بعد از کاشت ابرو نمی توانید به استخر یا سونا یا جکوزی بروید. زیرا برخورد اب به محل کاشت باعث اسیب به فولیکول ها می شود.

شامپوی مناسب شستن ابرو پس از کاشت ابرو

انتخاب نوع مواد شوینده معتبر تأثیر بسیار زیادی بر روی بهبودی و درمان دارد البته استفاده از شامپوی بچه به دلیل ph مناسبی که دارد تجویز می شود البته بهتر است پزشک را برای این کار در جریان بگذارید تا شامپوی های بهتری به شما معرفی کند. پزشکان اطلاعات کافی در رابطه‌ با محتویات درون شامپو و شرایط ابروهای شما دارند؛ تا بهترین محصول را برای شما انتخاب کنید توجه کنید برای نتیجه ان تنها پایان عمل کاشت ابرو کافی نیست باید نکات مراقبت بعد از کاشت را به خوبی رعایت کنید و به سلامتی ابرو خود اهمیت بدهید.

آیا شستن صورت پس از کاشت ابرو امکان پذیر است؟

مواردی که بعد از کاشت ابرو بسیار مهم است،تمیز نگه داشتن محل کاشت و شستشوی اصولی صورت و ابروهاست زیرا مراقبت درست از هر گونه احتمال آلودگی و عفونت جلوگیری می کند ناگفته نماند که پس از پیوند ابرو در ناحیه ابروهای خود زخم‌های جزئی و کوچکی را خواهید دید که احتمالاً برای خلاصی از شر آن‌ها کلافه میشوید، برای ان که هر چه زودتر به نتجه دلخواه  برسید باید درست شستشوی صورت خود را انجام دهید اما چطور ؟

اگر شامل ان دسته افرادی هستید که پوست چربی دارند. ژل یا مایع شستشوی صورت را روی پد آرایشی بریزید و پوست خود را با آن پاک کنید. البته توجه به این نکته که نباید هیچ گونه محصولات شوینده به ابروها برخورد کند. در کل کاشت ابرو یک نوع عمل به حساب می آید در قسمت کاشت زخم های وجود دارد که دو روز بعد از کاشت هنوز تازه هستند به خاطر همین اگر در روز اول به شستشوی ابروها بپردازید شاید برخورد ابروها با اب عوارض احتمالی به همراه داشته باشد. اغلب پس از ۳ روز از کاشت ابرو شستن صورت انجام می شود.

چگونه پس از کاشت ابرو به حمام برویم؟

حمام یابه استخر رفتن باید زیر نظر پزشک و وضعیت خود فرد انجام شود ولی بعضی از پزشکان می گویند که حمام کردن بعد از 3 روز بعد از کاشت مشکلی نیست اما بعضی از دیگر پزشکان توصیه می کنندکه به دلیل آنکه قطرات آب با فشار زیاد از دوش سرازیر می‌شود، ممکن است شستشو ابروها بعد از کاشت ابرو به خاطر فشار اب دوش به ابروها آسیب بزند. در این صورت باید زیر نظر پزشک معالج خود انجام شود. ولی توجه کنید بعد از کاشت برای حمام کردن و شستشوی ان زیاد عجله نکنید بهتر است تورم و التهاب نواحی کاشت بهبود یابد و جای نگرانی نیست این دوران به خوبی طی می شود اگر در نحوه سشتشوی ابرو استرس دارید متخصصان کلینیک ستاره ساعی پاسخگوی شما هستند.

با انتخاب کلینیک مناسب به ابروهای خود رسیدگی کنید

در نحوه شستشوی ابروهای فرد بعد از عمل کاشت راهنمایی پرشک و متخصصان تأثیر زیادی در بهتر شدن شما دارد. کلینیک ستاره ساعی با داشتن تجربه زیاد در زمینه خدمات زیبایی و با کمک از پزشکان ماهر و متخصص آماده خدمت‌رسانی به مراجعان محترم است و به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد تا هیچ گونه استرس در بابت سشتشوی صورت بعد از کاشت ابرو نداشته باشید. همچنین بیمار قادر است در صورت نیاز از مشاوران و متخصصان این مجموعه درخواست یاری کند. و با انتخاب بهترین کلینیک ابروهای خود را پر پشت و زیبا کنید.