ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو و دلایل مختلف

ریزش ابرو کاشت ابرو

بعضی از افراد به زیبای اهمیت زیادی می دهند کاشت ابرو برای ابروهای کم پشت و ترمیم دوباره ان ها استفاده می شود کاشت ابرو برای افراد مطمئن ترین روش است در نتیجه برای افرادی که موهای ابرو خود را با سانحه های مختلف از دست داده اند انجام می شود. برای درمان ابروها و ریزش ان بهترین کار کاشت ابرو است.

کاشت ابرو برای هدف های زیر صورت می گیرند:

  •  ترمیم جزئی

    •  برای این که ابروهای پر پشت داشته باشید قسمت های که کم پشت هستند پر می کنند.
  • افزایش دهنده حجم

    • بعضی از افراد به داشتن ابروهای پهن پرپشت و زیبا علاقه شدید دارند.
  • ترمیم کامل کاشت

    • برای بعضی از افراد که به صورت مادر زادی که بدون ابرو هستند کاشت مناسب است. همچینین این مراحل برای ابروهای کم پشت به کار می رود.
ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو

اقدامات قبل از کاشت ابرو

  • قبل از کاشت افراد نباید از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنند.
  • قبل از عمل از نوشیدنی های الکی و دودها پرهیز کند.
  • برای محل کاشت از پمادها ولوازم ارایشی استفاده نکنید.

عوارض احتمالی بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو مانند همه این روش ها جراحی لازم دارد جراحی با خود مشکلات زیادی به همراه دارد. در صورت هر علائم بعد از عمل به پزشک معالج خود باید مراجعه کرد و برای بهبود ان باید هر چه پزشک توصیه می کند انجام داد.

پوسته پوسته شدن ابروها

برای این که پوست تان دچار این عوارض نشوند. مواد غذایی که دارای اب کافی و غذای سالم هستند استفاده کنید.  غذایی و مایعات زیاد از حد استفاده شود باعث پوسته پوسته شدن ابروها می شود برای کاشت ابرو از ویتامین های که توسط پزشک  معالج شما تجویز می شود. برای روند رشد موها  و عوارض جانبی کمتری دارد.

ایجاد درد و تورم و کبودی

برای این تورم از داروهای با تجویز پزشک مصرف کنید از برداشتن وسایل های سنگین خودداری کنید. چون احتمال عفونت وجود دارد. باید حتما از داروهای به نام انتی بیوتیک با تجویز پزشک مصرف کنید. احتمال خارش نیز خواهد بود. در قسمت های ابرو که کاشت را انجام داده اند موجب زخم شده و باعث خارش می شود.

 اقدامات لازم بعد از کاشت ابرو

استفاده از ویتامین ها و مکمل های که موجب رشد و تقویت موها می شود. از استفاده وسایل ارایشی در محل  کاشت خودداری کنید. با رعایت تک تک نکات که پزشک قبل از عمل  توصیه می شود باعث درد و تورم در ناحیه کاشت می شود.

ریزش ابرو بعد از کاشت     

ریزش مو بعد از کاشت ابرو جای نگرانی نیست. کاملا طبیعی است ولی درحالی که ابروها ریزش مو دارند و ساقه موها سر جای خود باقی می ماند و از فشار و ماساژ در قسمت کاشت ابروها که باعث ریزش مو می شود. طبیعی است علت ریزش مو در ابروهای کاشته شده خیلی ضعیف تر از ابروهای طبیعی است.

در نتیجه روند رشد ابروها کند و نمی توانند درست حسابی رشد کند. در واقع ریزش ابروها بعد از کاشت تقریبا 13 روز بعد ریزش مو خواهید داشت. جای نگرانی وجود ندارد چون بعد چند روز برطرف می شود. پزشک برای رشد سریع کاشت از داروهای مخصوص برای رشد استفاده می کند.

دوره نقاهت ابرو های کاشته شده

کاملا سریع است. بعد از چند روز از عمل شاهد تورم ها و درد در اطراف یا محل کاشت می شوید.تا سه هفته از ورزش شدید خودداری کنید. البته در صورت هر گونه علائم که با خونریزی همراه باشد به پزشک معالج خود تماس بگیرید. بعد از چند هفته شاهد موهای که با پیوند انجام شده از بین می رود و نگران نباشد کاملا طبیعی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه مراقبت بعد از کاشت ابرو باید مواردی را رعایت کنید که بسیار ضروری است. از این رو کلینیک ستاره ساعی اطلاعات دقیق و کاملی را برای شما آماده کرده است که می‌توانید از آن بهره ببرید
مراقبت بعد از کاشت ابرو

مدیریت ستاره ساعی

موهای کاشت شده بعد از چند ماه  رویش خود را نشان می دهند بخاطر طول ابروها شاید مجبور شوید موهای ابرو کاشته شده را کوتاه کنید. بعد از 2 روز پاسمان این محل کاشت در مناطق اهدا کننده اعمال می شود. هر دو ساعت با اسپری به ابروها تجویز می کنند. این علائم ها ممکن است تا چند روز روی پوست طول بکشد. آنتی بیوتیکها، مسکنها و استروئیدهای خوراکی برای سه روز بعد از عمل تجویز می کنند.

افراد بعد از عمل کاشت و برطرف شدن تمام علائم ها می توانند اطراف چشم ارایش کنند. ولی شستشوی موها بعد از سه روز از عمل مجاز است.  یعنی برای پانسمان زخم ها سپس از لوسیون های و انواع پاک کننده های صورت توسط پزشک معالج تجویز می شود. ولی تمام کاشت ها به دلیل آناژن افلوویوم ریزش مو خواهند داشت.

رشد موها در این روش بعد از 3 الی 4 ماه شروع می شوند رشد موها از 4 الی 6 ماه بعد از عمل زیاد می شود و منجر به زیاد شدن تراکم می شود. در هفته های اول نباید کاشت را در معرض نور خورشید قرار دهید و از عرق کردن که بعد از فعالیت های زیاد بر صورت و ابروها تاثیر میگذارد جلوگیری کنید.