هزینه کاشت ریش و سبیل به روشSUT

روش کاشت برای ریش و سبیل

امروزه کاشت ریش و سبیل با روش های مختلف در بین اکثر اقایان محبوب بوده و با این روش های کاشت ریش و سبیل پر پشت و زیبا خواهید داشت. و تا پایان عمر اقایان از زیبایی صورت خود لذت می برند.  در گذشته شاید کمتر کسی باور کند که موهای سر برای پیوند ریش و سبیل استفاده می شود. و امروزه می توانن پزشکان با دستگاه مدرن و  روش های مختلف به بهترین نحوه این پیوند را انجام دهند. بهترین و مورد استفاده پزشک های امروز روش SUT است. که برای کاشت ریش و سبیل یا موهای سر بهترین روش در جهان انتخاب شده است. البته در این مطلب هزینه کاشت ریش و سبیل را بازگو خواهیم کرد.

اگر به هر دلیلی خاص ریش و سبیل  کم پشت دارید دیگر نگران ان نباشید. می توانید با کاشت  ریش و سبیل پر پشت خواهید داشت. همه افراد جامعه ریش و سبیل پر پشت طبیعی ندارد. ولی پزشکان این فرایند را در اختیار اقایان گذاشته که با کاشت ریش و سبیل می توانند به ظاهر زیبا و دلخواه خود برسند.

روش های مختلفی امروزه پزشکان برای کاشت ریش و سبیل گذاشتن. اگر میخواهید از این روش ها استفاده کنید باید متدها خود را به خوبی بشناسید و با توجه به روش های دلخواه نوع عمل خود را انتخاب کنید. در کاشت ریش و سبیل متدی است که با توجه به ان بهترین روش و با  کم ترین علائم  و با بهترین  دوره نقاهت را به همراه دارد   در نتیجه نتایج بهتری خواهد داشت به همین خاطر است که بزارید پزشکان این متخصص در این باره نظر بدهند.

کاشت ریش به روش SUT

تفاوت کاشت ریش و سبیل متدی در روش SUT به برداشت فولیکول های مو بستگی دارد هر چه فولیکول های مو بیستر باشد SUT ان بهتر عمل می کند. ولی در متدی ها سنتی تر به نظر می رسد و بعد از برداشتن گرافت های مو از سر افراد باعث زخم های زیادی می شود که این زخم ها با هیچ چیزی از بین نمی رود.  ولی در روش های که امروزه این مشکل برطرف می شود. تقریبا هیچ اثری از فولیکول های مو روی سر باقی نمی ماند.

در روش SUT که امروزه از این روش با دستگاه تمام اتوماتیک مدرن انجام می شود اگر از این دستگاه مدرن استفاده کنید شانس بالا رفتن فولیکول های مو در حین برداشتن بیشتر می شود و برای کاشت ریش و سبیل مناسب است. برای کاشت ریش وسبیل از گرافت های که با دستگاه نگهدارنده ها استفاده می شود چون این دستگاه بدون دخالت دست است  و هیچ  عوارض مانند  زخم و برش و درد برای افراد به همراه ندارد . به همین دلیل کاشت ریش و سبیل به روش SUT با تکنولوژی‌های مدرن  و سلامتی فولیکول های مو که با عوارض جانبی خیلی محدود انجام می شود. و نسبتا هزینه کاشت ریش و سبیل نیز در این روش پایین تر است.

بیشتر بخوانید  : روش کاشت برای ریش و سبیل، دلایل و مراقبت بعد از کاشت

روش های کاشت ریش و سبیل و مزیت های  روشSUT

  • در این روش عوارض جانبی خیلی کم و کاملا محدود هستند.  دوران استراحت کاملا بدون درد می گذرد و کارهای روزمره خود را بدون درد و استرس  و نگرانی بگذرانید.
  •  در این روش هیچ گونه دردی احساس نمی شود  چرا که  عملی ناشی از زخم و برش  در هیج  جای بدن به  وجود نمی اید.
  •  اگر می خواهید کاشت ریش و سبیل را انجام بدهید و نگران این هستید که درد و خونریزی داشته باشید ولی ما روش به شما پیشنهاد می کنیم که بدون هیچ عوارض است این روشSUT است که بهترین روش برای کاشت انتخاب شده است.
  •  ولی با استفاده از روش متد تراکم این روش نسبت به تراکم روش های سنتی و قدیمی بیشتر است.
  •  در روش کاشت اس یو تی فولیکول های مو در این روش سالم می ماند و در زمان کاشت به فولیکول ها صدمه وارد نمی کنند.

با توجه به هزینه کاشت ریش و سبیل برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر به هر دلیلی موجب ریزش مو و کم پشتی شده اید و نمی توانید به دلخواه خود ریش و سبیل را بلند کنید و از ان رنج می برید ما به شما بهترین روش برای کاشت ریش و سبیل است روشSUT که یک روش پر طرفدار و ایده ال ترین روش برای افراد است.
  • اگر ناخودآگاه به بیماری الوپسی دچار شده اید یا بخشی از قسمت موهای شمابخاطر صدمه های مثل تصادف از دست داده اید. می توانید از شرایط متد برای کاشت ریش و سبیل استفاده شود.
  • لازم به توجه است که با روش کاشت ریش و سیبیل  به سلامتی پوست مو اطمینان حاصل کنید.  بیماری‌های مختلف خونی، آلرژیک، بیماری عفونی و پوستی دچار این موارد نباشد چرا که اگر دچار شوید برای کاشت با روش SUT مناسب نیست.

بیشتر بخوانید : لیزر خط ریش برای چه افرادی مناسب است.

معایب کاشت ریش وسبیل به روش SUT

اگر می خواهید با روشSUT کاشت ریش و سبیل انجام دهید حتما باید به همه شرایط های موجود دقت کرد.

  • در این روش پزشکان هنوز نمی توانن درست از این دستگاه استفاده کنند. چون کارایی این دستگاه اتوماتیک خیلی زیاد است. و آشنایی خیلی کم با همه این روش ها دارد. این موضوع سبب می شود که مراجعین  کارایی این دستگاه پیچیده متوجه نشوند چون  کار با این دستگاه بسیار دشوار است.
  • نسبت به همه روش های دیگر کمی هزینه بردار است برای افرادی که از این روش استفاده می کنند  این موضوع برای ان ها کمی دشوار است .
  • اگر همه دستگاه ها استریل شده نباشد برای افراد عفونت به همراه خواهد داشت که پزشک در برابر این قضیه مسئول است.

 نتایج کاشت ریش و سبیل به روش SUT

  • مانند روش های متدی  که برای کاشت طبیعی ریش و سبیل استفاده می شود. سه هفته پس از پایان این روش فرد دچار ریزش مو می شود ولی نگران نباشید پس از چند ماه ریزش مو برطرف می شود.
  • اما ممکن است این روش زمان بر باشد چون  تعداد گرافت های مو در حین برداشتن از مو زمان می برد. ولی برای این کار یک جلسه کافی است که به نتیجه دلخواه خود برسند. و از موی پرپشت دلخواه خود لذت ببرند.
  • روش کاشت ریش و سبیل افراد را برای مدتی از کار روزمره خود عقب می اندازد ولی خیلی زود به فرد اجازه دوباره فعالیت روزمره می دهد.
  • با روش SUT به نتیجه دلخواه خود می رسید. با اجرای بدون غلط این مراحل، با این دستگاه تبحر در کار پزشک و رعایت کردن توصیه های  مراقبتی که پزشک برای  افراد انجام می دهد اهمیت خیلی زیادی دارد.

بیشر بخوانید : عوارض کاشت ریش و سبیل چیست؟

هزینه های کاشت ریش به روش SUT     

بعضی از افراد هزینه کاشت این عمل پر طرفدار را یکی از  اولین اولویت خود قرار می دهند. البته پرداخت این هزینه عمل برای افراد تصمیم خیلی درستی است. اگر در یک کلینیک هزینه ان از حد نصاب پایین تر از نرخ تعیین شده باشد.  در غیر این صورت این کلینیک فاقد گواهی است و غیر مجاز به فعالیت خود ادامه می دهد پس مواظب این نوع کلینیک باشید. میزان گرافت ها در این روش  برای فعالیت ها نیاز است مانند:فاصله با کلینیک مدنظر، دستمزد متخصص، درمان عوارض احتمالی و … این موارد در تعيين قیمت کاشت به روشSUT تأثیر دارد.