تقویت ابرو بعد از کاشت ابرو

پرپشت بودن ابرو و تقویت آن

به کمک کاشت ابرو از قبل زیباتر به نظر برسید و برای تقویت ابرو باید چند نکات را رعایت کنید. زمان ان رسیده است که با داروهای تقویتی از ریزش موی ابرو جلوگیری کرده و به پر پشت ابرو بودن ابروکمک زیادی کنید. اسان ترین روش تقویت ابروبا روغن‌های گیاهی است اما برای این کار نیز حتما باید با پزشک متخصص خود آن را مطرح و طبق دستورالعمل‌های آن اقدام کنید.

اگر میخواهید ابروهایی پر پشت و ایده ال داشته باشید با کلینیک ستاره ساعی همراه شوید. با بررسی چند راه ساده به روش تقویت ابرو و پر پشت شدن آن به شما کمک خواهیم کرد.

درمورد کاشت ابرو چی می دانید؟

ابروها زیباترین عناصر در چهره ما هستند در واقع ابروها مانند سایه بانی برای چشم هستند. هر چند پرتر و زیباتر باشند چشم های شما جذاب تر جلوه می کنند.

روش تقویت ابرو بعد از کاشت ابرو

فولیکول های تازه در ابرو کاشت شده بسیار ضعیف هستند و باعث ریزش مو می شوند به همین خاطر استفاده از داروهای تقویتی پس از کاشت ابرو الزامی است. بعد از کاشت، ریزش ابروها امر طبیعی است و به راحتی عوارض پس از کاشت ابرو را کاهش می دهد. پس از کاشت ابرو و وارد دوره نقاهت شدید باید به مدت حداقل 1 ماه مراقب ابروی خود باشید.

یکی از موارد بسیار مهم مراقبت بعد از کاشت ابرو است که باید آن را به درستی رعایت کنید. از روش تقویت ابرو نیز برای مو ابروی خود تحقیق کنید. در دوره نقاهت از انجام کار های سنگین جسمی دوری کنید به هیچ عنوان به بدن خود فشار نیاورید و از رفتن به استخر و ورزش کردن بپرهیزید.

تقویت ابرو بعد از کاشت ابرو

روش تقویت ابرو

  •  از دخانیات مثل سیگارو قلیان بپرهیزید.
  •  استفاده از کلاه نقاب دار و کرم مرطوب کننده.
  •  از خاراندن محل زخم و کندن بپرهیزید.
  •  پرهیز ارایش صورت.
  •  دوری از مشروبات الکلی و نوشیدن ان.

رژیم غذایی مناسب

می دانید که رژیم غذایی مناسب و سالم در تمام قسمت های بدن تآثیر زیادی دارد وهمچنین پس از کاشت ابرو داشتن رژیم غذایی مناسب و با استفاده از داروهای تقویتی موی ابرو تآثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد. در دوره ی نقاهت از سبزیجات/پروتئین/ میوه های تازه استفاده کنید. بهترین روش تقویت ابرو استفاده از مواد پروتینی است.

از غذاهای نا سالم و چرب مانند فست فودها و نوشابه بپرهیزد. رژیم های لاغری سخت و دشوار که موجب ریزش مو ابروها می شوند. و رژیم های خود سر را کنار بگذارید به فکر سلامتی خود باشید.

جهت ویزیت مجدد بازگشت به کلینیک

در دوره نقاهت با کلینیک و پزشک خود در تماس باشید. پزشک در تقویت ابروها به شما کمک می کند و راه حل بهتری به شما ارائه می دهد. دکتر با ویزیت مجدد داروی جدیدی تجویز می کند یا شاید شما را از مصرف دارویی منع کند. وبرای ویزیت مجدد به کلینیک باز گردید.

کوتاهی صحیح ابروها

در ماه های اولیه بعد از کاشت رشد ابرو ها سریع است و موها نامرتب و بلند می شوند. به همین دلیل اصلاح کردن مداوم ابروها با قیچی ضروری است در واقع کوتاهی ابروها به دلیل بلندی پیش از حد باعث می شود نشکنند و خواب ابرو تغییر نکند.

موهای ابرو با استفاده ازاصلاح کردن موم ضرر جبران ناپذیری به شما می زند و بهترست از قیچی برای مرتب کردن ابرو ها استفاده کنید در واقع موم موها رو از ریشه جدا و رشد ان ها متوقف می گردید. اگر از موم به درست استفاده نشود به رگ های عصبی چشم اسیب وارد می شود ودر نهایت باعث ریزش ابروها خواهند شد.

داروهای تقویتی موی ابرو

  • اسپرین
  • ایبوپروفن
  • ایندومتاسین
  • ناپروکسن
  • دیکلوفناک
  • پیروکسیکام
  • ملوکسیکام

ماینوکسیدیل در صورت تجویز دکتر

احتمالا نام ماینو کسیدیل شنیده باشید همه این دارو ها به درمان ریزش موی سر کمک می کند و دکتر پوست ومو با توجه به شرایط متقاضیان این داروها رو پیشنهاد می دهند
این دارو به گونه ای است که فولیکول های غیر فعال مو را فعال کرده و تار های مو رشد خود را اغاز می کنند. و این محصول باید به کمک اپلیکاتور مخصوص درون بسته بندی ان قرار گیرد و به تار ابرو های خود بزنید تا محلول کاملا جذب شوید وبه ارامی به موهای ابروی خود بزنید و با انگشت ماساژ دهید. این دارو به شرایط بدن شما بستگی دارد.

Prp ابرو/ درمان موثر در تقویت ابرو ها

پس از کاشت ابرو احتمالا پزشکتان به شما پیشنهاد داده که با پی ار پی ابروهای خود تقویت کنید. در واقع پی ار پی به عنوان یکی از دارو های تقویتی ابرو که با پلاسمای غنی از پلاکت برای ریزش موی ابرو و روش درمانی برای جلوگیری شناخته می شود.
در این روش از شما نمونه خون به میزان لازم 50 الی 60 سی سی دریافت می شود. پلاسمای غنی در دستگاه های مخصوص پلاکت از خون جدا شده و پالایش می شود.
و پزشکان به کمک سوزن های مخصوص پلاسما را به ناحیه کاشت ابرو تزریق می کنند. افزایش گردش خون در ابرو تا حد زیادی بهبود می یابد. قصد دارید بهترین نتیجه را از کاشت ابرو بگیرید این داروی تقویتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

تقویت ابروها توسط فولیک اسید

داروی تقویتی موی ابرو فولیک اسید است. این داروی حلال با ترکیب ویتامین بی به رفع کم خونی شما کمک می کند.

به عنوان منبع فولیک اسید استفاده از مواد غذایی و سبزیجات از جمله

  • بایمه و میوه هایی /لیمو و ملون و همچنین موز
  • سبزیجاتی مانند کلم بروکلی/ اسفناج/ کاهو
  • نوشیدنی های طبیعی مانند اب گوجه فرنگی و اب پرتغال
  • قارچ/لوبیا/همچنین کلیه و جگر

امگا3 موثر در تقویت فولیکول های ابرو

یکی از اسید های چرب بدن امگا3 است.پس از کاشت ابرو این دارو تآثیر زیادی در تقویت ابرو ها دارد. در واقع غشای سلولی هنگام فعالیت بدن نقش خود را اغاز می کند.

استفاده از چه سرم هایی برای تقویت ابرو لازم است

سرم تقویت ابرو برند سریتا پس از کاشت ابرو محصولاتی که به راحتی قادر به استفاده از ان هستید باعث می شود موهای تازه کاشته شده تقویت شوند. با این سرم تقویتی دیگر نگران ریزش ابروها نخواهید بود. ژل تقویتی ابرو سروینا / این ژل به افزایش تراکم مو کمک می کند و پس از رشد موها شاهد ضخیم تر و مشکی تر شدن ان ها خواهید بود.