کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است

کاشت ابرو روی تاتو

تتو یک روش موقتی برای داشتن ابروها است. بعد از مدت کوتاهی حالت و خاصیت خود را از دست خواهد داد. باید ترمیم شود. ولی برای اینکه ابرو پرپشت و طبیعی داشته باشید کاشت ابرو روی تاتو انجام دهید. در واقع کاشت طبیعی ابرو بر روی تاتو اثر بیشتری دارد. چون تاتو مواد رنگی دارد که روی پوست منتقل و در زمان کاشت ابرو بسیار مفید خواهد بود.

آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است

کاشت ابرو روی تتو به راحتی انجام می شود. نیاز به این نیست که رنگدانه های تاتو را از بین ببریم. این رنگدانه ها زمانی که ابرو ریزش می کند باعث زیبایی فرد خواهد شد. در زمانی که ما منتظر رشد طبیعی ابرو هستیم چهره شما را تغییر نمی دهد.

بنابراین تتو قبل از کاشت طبیعی روشی مفید می باشد. کاشت ابرو توسط روش های مختلفی انجام می گیرد. هیچ عوارض و خونریزی در عمل وجود ندارد. از بهترین قسمت های مو خود شخص، که بانک مو گفته می شود مو برداشت و به ابرو انتقال داده خواهد شد. معمولا بانک مو برای ابرو از قسمت پشت گوش که مو نرم تری دارد استفاده و کاشت ابرو از این روش بسیار طبیعی تر به نظر می رسد.

مزایای کاشت ابرو نسبت به تاتو

مهم ترین  مزایای کاشت ابروی طبیعی نسبت به تاتو، هاشور ابروها همان طبیعی بودن ابرو کاشت شده نسبت به تاتو هست.

امکان حالت دادن یا رنگ کردن ابروهای طبیعی و برداشتن ان از دیگر مزایای کاشت ابرو نسبت به تاتو است. تتوی ابرو تا پایان عمر یک حالت، فرم و شکل را خواهند داشت و برای ترمیم باید تاتوی قبل را پاک کرد و دوباره این مراحل را  انجام داد و با مداد ابرو، ژل ابرو، صابون ابرو و… ترمیم کرد.

به مرور زمان رنگ تاتو و هاشور تغییر می کند و رنگ کردن دوباره یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها هست. رنگ‌های پایه ی مس که اصولا در ابتدای کار طیف سیاه‌رنگ دارند به ‌مرور زمان به رنگ‌های آبی و سبز تبدیل شده است. رنگ‌های پایه آهن نیز که در ابتدا طیف رنگ قهوه‌ای دارند به ‌مرور به رنگ قرمز یا صورتی تبدیل می‌گردند.

کاشت ابرو روی تاتو

در زمان کاشت ابرو روی تاتو حتما باید پزشک متخصص از شرایط خاص پیوند ابرو آگاه باشد. در زاویه مشخصی این کاشت را انجام دهد و به خواب ابرو نسبت به صورت توجه کند.

کسانی که قبلا تاتو انجام داده اند نیاز به انجام عمل خاصی برای کاشت نیست. البته بلافاصله بعد از تاتو نمی توان کاشت انجام داد. چون پوست هنوز زخم است و ممکن است که عفونت کند. باید چند هفته از تاتو گذشته باشد تا کاشت را انجام دهند.

چون عفونت باعث از بین رفتن فولیکول های مو خواهد شد. به همین دلیل موها شروع به ریزش و خیلی سریع نمی توان این عمل را انجام داد. بعد از مدتی که تتو رو به بهبودی رفت و چای زخم ها خوب شد این عمل کاشت را انجام می دهند.

کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است

مراقبت های قبل و بعد کاشت ابرو روی تاتو

برای کاشت ابرو روی تاتو باید مراقبتهای لازم را انجام دهید تا دچار ریزش نشوید و از عوارض احتمالی جلوگیری کنید.

  • پرهیز از داروهای که باعث خونریزی و رقیق شدن خون خواهد شد.
  • از مصرف الکل و دخانیات قبل از کاشت ابرو جلوگیری کنید.
  • داشتن یک رژیم غذایی مناسب به همراه ویتامین ها در مصرف روزانه.
  • از دستکاری و ماساژ ابروها خودداری کنید.
  • مصرف آنتی بیوتیک با تجویز پزشک.
  • از رفتن به استخر و سونا تا یک هفته پرهیز کنید.
  • از رفتن به زیر نور آفتاب جلوگیری کنید.

مکمل های زیبایی برای یکدیگر

کاشت ابرو روی تاتو  مکمل های زیبایی برای یکدیگر هستند. چون در کاشت بعضی از گرافت ها ناموفق خواهد بود. تاتوی ابرو نقص های آن را به خوبی پوشش دهد و زیبایی ابروی فرد بیشتر و شاهد داشتن چهره جذاب می شوید.  یکی از نکات مهم در  این است که بر اساس خواب ابرو و با دقت و ظرافت خاصی این عمل زیبایی توسط پزشک متخصص انجام شود.

سخن پایانی

امروزه این عمل زیبایی در بین خانم ها خیلی رایج شده است. محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اکثر خانم ها از این عمل رضایت کامل را داشته اند. چون یکی از مزایای آن این است که دائمی است. و ماندگاری آن همیشگی است.

مدل و رنگ را خودتان انتخاب کنید. جاهای خالی روی ابرو چون تاتو شده است مشخص نخواهد شد. و نواقص آن پیدا نمی شود و زیبایی چهره و صورت فرد را دوچندان خواهد کرد و باعث اعتماد به نفس بیشتر شخص می شود و دیگر نگران چهره خود نیست .

برای کاشت ابرو روی تاتو حتما با پزشک متخصص مشورت داشته باشید – کلینیک ستاره ساعی قبل از عمل، به شما در رابطه با کاشت ابرو مشاوره می‌دهد تا راهنمایی‌های لازم را به خوبی دریافت نمایید.

مدیریت کلینیک ستاره ساعی
‫5/5 ‫(1 نظر)