روش کوتاه کردن ابروهای کاشته شده

کوتاه کردن ابروهای کاشته شده

کوتاه کردن ابروهای کاشته شده هرچند روز یک بار بایستی انجام شوند. با رعایت این نکات می توانید زیبایی ویژه ای به ابروهای خود ببخشید.

روش کوتاه کردن ابروهای کاشته شده

چند مورد از نکاتی که می توان ذکر کرد این است که ابروها را باید مرتب با شانه یا مسواک شانه کنید. شانه ابروها باید به سمت بالا انجام شود. تا یک سال از تقویتی ابروی سریتا یا مارک های معتبر دیگر استفاده کنید.

کاشت ابرو یکی از روش‌هایی است که امروزه اکثر خانم‌ها و دختران جوان از آن استقبال می‌کنند. این عمل زیبایی همانند سایر عمل‌های زیبایی در چهره‌ی افراد تاثیر بسیاری دارد. بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان و تعداد کمتری مردان بنا به دلایلی ابروهای پرپشت و زیبای خود را از دست می‌دهند و بیشتر آن‌ها به خاطر این اتفاق دچار افسردگی می‌شوند این دلایل می‌تواند:

دلایل ریزش ابرو

  • افزایش سن
  • استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین
  • سرطان
  • اسکار یا جراحت در آن ناحیه

بعد از پیوند ابرو برای مدتی طولانی (تا یک سال) ممکن است رشد ابروهای شما به صورتی باشد که بهتر باشد آن‌ها را اصلاح یا کوتاه کنید. برای کاشت ابرو از موهای پشت گوش شما استفاده می‌شود. خواب ابرو باید به صورتی باشد که از موهای دیگر ابرو متفاوت نباشد. خواب ابرو بسیار مهم است.

زمان مناسب کوتاه کردن ابروهای کاشته شده

این کار باید به صورت تدریجی و با دقت انجام شود. اگر به طور ناخواسته و بیش از حد اصلاح شوند ریشه مو‌ها آسیب میبینند و احمال ریزش موهای ابرو بسیار زیاد خواهد بود. اولین اصلاح ابرو حداقل 15 روز پس از کاشت انجام شود. سپس، می‌توان هر 3 تا 4 هفته یکبار ابروها را اصلاح کرد.

با اصلاح منظم و صحیح، می‌توان شکل زیبا و طبیعی‌ای به ابروها داد. البته نیاز است تا فرد حداقل برای یک سال پس از کاشت، اصلاحات مکرر را ادامه دهد تا نتیجه‌ای رضایت‌بخش به دست آید. با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ابزار مناسب، می‌توان از آسیب به ریشه‌ی موها جلوگیری کرد.

 

 

روش اصلاح ابروهای کاشته شده با قیچی

برای اصلاح از قیچی‌های اختصاصی استفاده شود. قیچی باید بسیار تیز باشد تا بتواند موها را به آرامی ببرد بدون اینکه ریشه‌ها را آسیب بزند. حرکات قیچی باید در جهت رشد مو باشد. تا از آسیب به پوست جلوگیری شود.

قیچی زدن بعد از کاشت ابرو یکی از راههای اصلاح ابرو است. سعی کنید به جهت خواب ابرو خود توجه نمایید. در این روش بعد از کاشت شما باید قسمت ابتدایی ابروی خود را تا اواسط ابرو به سمت بالا شانه و اضافه‌های ابرو را به آرامی قیچی بزنید. قسمت میانی تا دم ابرو باید به سمت پایین شانه و سپس قیچی شود.

کوتاه کردن ابروهای کاشته شده با قیچی

ابرو دارای ۳ قسمت اصلی است

  • قسمت ابتدایی ابرو
  • قسمت بدنه آن که بیشترین تراکم را دارد
  • قسمت داخلی ابرو که به سمت پایین رشد می‌کند.

یکی از بهترین روش‌های کوتاه کردن ابروهای کاشته شده استفاده از قیچی می‌باشد. رشد ابروهای شما بعد از کاشت بدون شک بیشتر از قبل خواهد بود. در نتیجه با داشتن یک قیچی مناسب ابرو در منزل می‌توانید ابروهای خود را کوتاه کنید.

البته باید مراقب باشید که بیش از حد کوتاه نکنید و مراقب لبه تیز قیچی نیز باشید.

"</p

کوتاه کردن ابروهای کاشته شده با موچین

از دیگر روش‌های اصلاحاستفاده از موچین است. البته ممکن است به اشتباه موهای خود را بیش از حد کوتاه کنید. دچار آسیب به گرافت های موی تازه کاشتی شوید. برای جلوگیری از بروز این امر بهتر است ابروهای خود را کم‌کم با موچین بردارید و مرتباً یک قدم عقب‌تر بروید تا ظاهر خود را بهتر بتوانید ببینید.

سعی کنید در جلوی آینه بزرگ این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که استفاده از موچین برای ابروه های کاشتی اصلا پیشنهاد نمیشود. تا زمانی که ابرو های شما امکان رشد طبیعی خود را نداشته باشند.

نحوه استفاده از کرم ابرو

روزانه چهار بار و هربار به مدت یک تا دو دقیقه از کرم ابروی سریتا استفاده کنید. این کار برای حالت گیری بهتر ابرو بسیار مفید است. ابتدا ابروها را به کرم آغشته و سپس آنها را شانه می کنید. بعد باید تمام اضافات ابرو را بچینید. طول موها باید کمتر از نیم سانتی متر باشد.

‫5/5 ‫(1 نظر)