میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو

میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو

ابروها یکی از اعضای مهم در صورت می باشند. به صورت زیبایی خاصی می دهد. زمانی که ابروهای شما ریزش یا کم مو می شود باید به دنبال یک راه حل برای زیبایی صورت خود داشته باشید. امروزه برای بهتر شدن و درست شدن ابروها و زیباسازی از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از این روش ها میکروبلیدینگ ابرو می باشد.

روش میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ یک روش زیبایی نیمه‌دائمی برای پر کردن و تغییر شکل ابروهای شما است. این روش با استفاده از رنگدانه ها از طریق سوزن یا قلم دستگاه انجام می شود. این دستگاه شبیه یک قلم است و سوزن های کوچک و ریزی دارد. این سوزن ها رنگدانه ها را بر لابه لای ابرو انتقال می دهند. این روش دائمی نیست و بعد از مدتی از بین می رود و دوباره نیاز به ترمیم دارد.

میکروبلیدینگ ابرو

در بعضی مواقع درد و خارش و تورم دارد و ممکن است باعث ایجاد حساسیت و آلرژی شود. این روش باید توسط متخصصین انجام شود ولی اکثر افراد این روش را در آرایشگاه ها انجام می دهند. که ممکن است باعث ایجاد مشکل و خطرناک باشد.

روش کاشت ابرو

این روش از طریق کاشت فولیکول های موی خود فرد انجام می شود. این موها از طریق پشت سر یا پشت گوش برداشته شده بعد با بی حسی و با سوزن های کوچک کاشت فولیکول مو را در ابرو انجام می دهیم. این روش دائمی است و به ترمیم احتیاج ندارد. هیچ گونه عوارضی را در آن مشاهده نمی کنیم. اکثر افراد این روش را بیشتر ترجیح می دهند چون روش طبیعی کاشت ابرو است.

تفاوت بین میکروبلیدینگ ابرو و کاشت ابرو

این دو روش هر دو برای ابرو مناسب است. اگر به دنبال یک روش نیمه دائمی هستید و میخواهید هزینه به مراتب کمتری بپردازید. میکروبلیدینگ ابرو مناسب شما است و مدت زمان ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۸ ماه می باشد. در این روش از رنگدانه های آرایشی استفاده می شود ولی در کاشت ابرو از فولیکول های مو استفاده و طبیعی می باشد.

ولی در زمانی که ابرو خودش شکل دارد , نیاز به شکل بهتر و زیباتر است از میکروبلیدینگ استفاده می شود. اما اگر به دنبال فرم‌ دهی ابروی خود یا دچار ریزش ابروی شدید شده‌اید و به دنبال یک ابروی طبیعی همراه با شکل درست و رنگ کردن و طبیعی هستید کاشت ابرو بهترین مسیر برای شما است.

بهترین روش میکروبلیدینگ است یا کاشت ابرو

یکی از مهمترین موارد در کاشت طبیعی ابرو زاویه ابروها می باشد که نسبت به صورت در نظر گرفته می شود در صورتی که در میکروبلیدینگ این مشخصه وجود ندارد. در کاشت ابرو زمان بیشتری نیاز به انجام عمل داریم. در صورتی که در روش میکروبلیدینگ زمان کمتری را صرف این عمل می کنیم.

بنابراین نتیجه می گیریم که کاشت ابرو بهترین روش برای زیباسازی صورت و ابرو می باشد. نیازی به ترمیم ندارد. در این مقاله ما روش میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو را بیان کرده و تفاوتهای این دو روش را شرح دادیم. در این رابطه شما می توانید با کلینیک ستاره ساعی در ارتباط و متخصصان ما در این زمینه شما را راهنمایی می کنند.

میکروبلیدینگ ابرو یا کاشت ابرو

معایب و محدودیت های میکروبلیدینگ ابرو

  • مدت زمان ماندگاری کمتر
  • عفونت و واکنش آلرژیک
  • ضخیم تر بودن هاشور های ایجاد شده نسبت به موهای طبیعی
  • تخریب بافت پوست به دلیل کشیده شدن تیغ بلیدینگ
  • عدم یکسان و یکنواخت بودن فشار دست در ابتدا و انتهای فرایند

هزینه میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی ابرو میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو است. این روش ها قیمت های متفاوتی دارند و هزینه و قیمت کاشت ابرو با میکروبلیدینگ متفاوت است. عوامل مختلفی باعث شده است تا این قیمت ها با هم فرق کنند. مثلا کیفیت کار، کیفیت رنگ دانه های استفاده شده، محل کلینیک همه بر قیمت آنها تاثیر دارند.

عوامل تاثیر گذار

در کاشت ابرو هم عوامل مختلفی تاثیرگذار است. مثل ناحیه محل عمل ، ضخامت و تراکم ابرو ، پزشک متخصص ، تعداد گرافت های مورد نیاز ، تعداد فولیکول های موجود در ناحیه اهدا کننده و مکان کلینیک همه این عوامل روی هزینه ها اثر می گذارد و باعث قیمت های مختلفی می شود.

سخن پایانی

بنابر این زیبایی صورت بسیار مهم می باشد. ما از روش های مختلفی می توانیم استفاده کنیم. در این مقاله روش میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو را شرح دادیم. برای انجام این روش ها شما می توانید با کلینیک ستاره ساعی ارتباط و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند